Invicta Logo/banner wedstrijd

Je had het een beetje onhandig verwoord en de knipoogsmiley kwam – in mijn ogen – ook een beetje sarcastisch over. Maar je maakt nu duidelijk dat je het niet kwaad bedoelde, en daarvoor krijg je van mij een dikke duim. :+1::+1:

Ik houd wel van mensen met wat zelfreflectie. :smiley:

Als ik een mooie banner voor je in elkaar knutsel kun je dat Ko bandje overslaan, daarmee bespaar je je weer geld en een verklaring aan de baas in huis, maar…dan wil ik zwart op wit hebben, met een handtekening van jou eronder, dat je maximaal één Invicta topic één topic per zeven etmalen maakt op HF.

Do
we
have
a
deal
?

14 likes

9 maanden svp

1 like

Wat is een etmaal? 9 maanden lees ik. :see_no_evil: Daar kan ik helaas geen akkoord op geven.

2 likes

Jezus fucking Christ bro.

Een etmaal is 24 uur.

15 likes

Ja sorry. Eerst las ik over etmaal en vervolgens 9 maanden. :blush:

Ik dacht. Jij hebt over etmaal. Prima. 1 topic per dag dit forum is lastig, maar wel mogelijk. Vervolgens las ik van iemand over 9 maanden. Kreeg toen spontaan beroerte.

Heb je teveel wijn bij de ochtendmis gehad Kasper?

Ik wist dat ik mijn taalgebruik had moeten versimpelen. Dit is één topic per week.

7 likes

Kan er wel akkoord mee gaan. Wanneer in het vervolg op dit forum maar maximaal 1 Rolex, Omega, etc topic per dag geopend word. Moet toch wel beetje evenwicht zijn.

Deze quote slaat dus op jou. :wink:

Als je het onhandig had geformuleerd prima. Ik was denk ik getriggerd door een ander, nogal ongelukkig, logo topic. :v:

3 likes

te veel (mand)

1 like

Ik neem je in de maling. Dat snap je toch wel?:joy::grimacing:

Maar als Invicta liefhebber kan ik niet meegaan in dit voorstel.

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden is een uitdrukking die ik vaak gebruik. Maw hou wel van direct en duidelijk communiceren zo heb ik ook kennisgenomen van onderstaande.

Ik lees: ik vind het niks, begin maar opnieuw. Prima heb een dikke huid kan ik echt wel handelen, maar verkapte suggesties heb ik een bloedje dood aan.

Dus nogmaals succes met je wedstrijd, ga akkoord met de voorwaarden van @HanDavinci jij blij wij blij :wink: (dit is dus wel met een dikke knipoog en heeft betrekking op het deel na de komma)

2 likes

Maar de dingen die jij dacht schreef ik dus niet. Het is dan jammer dat je niet eerst even doorvraagt wat ik bedoel. Maar goed het maakt mij uiteindelijk niks uit. Je kunt zelf beslissen of je meedoet of niet.

Dat is 2 dozijn uren met een pondje mazzel

1 like

Dus iemand steekt vrijwillig tijd in een wedstrijd, doet zijn eerste inzending en krijgt dit als antwoord, sorry @Chillekasper dat schreef je dus wel.

Je had ook het volgende kunnen schrijven

Hey, top bedankt voor deze eerste bijdrage, het is niet helemaal wat ik voor ogen heb (sorry ben redelijk direct) zo vind ik het volgende niet mooi… … en … . …

of bedankt voor deze eerste bijdrage, stel ik op prijs ik neem hem mee in de keuze die ik zal maken.

Achteraf recht lullen wat toch echt krom was vind ik niet gepast.

Lang verhaal kort, ik heb nu echt al teveel tijd besteed aan dit topic, ik ga uit van het goede neem je niks kwalijk echt niet, doe er wat mee richting de nieuwe inzenders anders ben ik bang dat het HF forum je geen logo gaat opleveren.

2 likes

Ik lul niets recht. Ik had het niet slecht bedoelt. Van mij was dit gewoon een eerste inzending. Maar nu blijkbaar niet meer. Omdat jij graag iets wilt zien wat er niet is.

Nu doe je het weer: d

Tuurlijk wel.

A). Ik vind het logo van @Dr.Doc wel heel vet trouwens!
B). Mijn observatie is dat dit soort topics toch niet helemaal werken. Als je een mooi logo maakt in je eigen tijd en de ander zegt ‘mooi, maar ik wacht nog even af’ niet helemaal lekker voelt. Misschien een beetje vergelijkbaar dat je vrouw zegt “Ik vind je wel ok, blijf even wachten, als ik niemand leukers vind ga ik wel met jou verder”

5 likes

@Blauwbeer kom er maar in.
We hebben weer een topic van de meester :slight_smile:

@Chillekasper succes met deze wedstrijd en ik doe niet mee want ben niet handig daarin meer ben benieuwd naar de inzendingen.

1 like