Invicta Logo/banner wedstrijd

Er gaat nu niks beoordeeld worden. Dat zal pas in september gebeuren.

je leest wel wat ik schrijf? of ben je het type,

1 like

De topic zegt duidelijk dat in september iemand gekozen gaat worden. Mijn reactie was dus sowieso niet als oordeel bedoeld. Jij gaat ervan uit dat ik inzending nu ga beoordelen?

Ik blijf bij mijn observatie. :sunglasses:

1 like

:joy::+1:

1 like

Pas als het over de 100 antwoorden gaat heeft hij er weer een.

Overigens raak ik volslagen in de war van dit topic, en dat is omdat vooralsnog geen manier heb ontdekt om in Kaspers antwoorden het onderscheid te maken tussen ironie en serieus bedoeld.
Teruglezend zie ik verschillende mogelijkheden Kasper:

  1. Je bent in alles hier serieus
  2. Je gebruikt soms ironie. Wanneer dat is daar moet men naar raden.
  3. Je bent in alles serieus maar beweert soms achteraf dat het ironie is.
  4. Je gebruikt soms ironie maar beweert later dat het serieus is.
  5. Dit hele topic is ironie.

Mag ik je een welgemeend (dit is geen ironie) advies geven? Hou je bij 1. Wees vanaf nu over alles serieus en gebruik geen knipoogemoji’s bij serieuze opmerkingen. Dan ontstaan er geen ergernis en onbegrip en kan dit topic misschien nog wat worden, wie weet. :roll_eyes:

12 likes

Top tip van de dag!
Ik wacht nog steeds op het @HanDavinci Invincta logo :cry: Is er al een eta?

1 like

:point_up: Dit is gouden advies. Kasper, doe er je voordeel mee. Een logo-wedstrijd heeft volgens mij best wel potentie, zo lang de deelnemers het gevoel hebben dat hun inzendingen in dankbaarheid worden aanvaard. Als dat gevoel ontbreekt … ik denk niet dat ik hoef te voorspellen wat er dan zal gebeuren.

2 likes

Zekers.

Wanneer Pasen en Pinksteren op één dag vallen.

Ik kies 5. Met als toevoeging dat Kasper niet zelf de ironie “gebruikt”. Jij als taalnazi zou beter moeten weten.

I second this :white_check_mark:

Zal ik wel doen, HEL EN VERDOEMENIS! (zie afbeelding ter inspiratie)

2 likes

Haha, ik dacht eerder aan iets als ‘veel HF’ers zullen je minder leuk gaan vinden’, maar jouw voorspelling komt uiteindelijk op hetzelfde neer. :sweat_smile:

1 like

Same same :stuck_out_tongue:

1 like

Zit je niet zo aan te stellen en maak een mooie banner voor die jongen Han! Jij kan wel wat karma gebruiken hier op het forum.

1 like

Oke, kun je mijn inzending dan verwachten!

Om zijn serieuze aanbod van 1 topic in de etmaal dan zal hij mij eerst moeten overtuigen. Anders ga ik natuurlijk niet zoiets afspreken.

Nee.
Ironie is een stijlvorm en daar kun je gebruik van maken. Jij als frequent gebruiker ervan zou beter moeten weten.

Ik ben dankbaar wanneer iemand iets maakt. :slight_smile: Van mij zal je niks horen over lelijk etc. Kijk ik heb geen zin om steeds mijzelf te moeten verdedigen.
Maar ik heb juist zo’n topic bedacht omdat een wedstrijd ook leuk kan zijn voor de mensen onder ons die creatief zijn. Daarnaast: wie wilt niet een mooie KO bandje hebben voor zijn horloge. Met aanpassingen naar eigen keuze.

2 likes

Geef hem een diner bon, dat schijnt een dingetje te zijn

1 like

Tadaaaaaaa!

We hebben een winnaar!

47-winner-gif-777-1

UnfinishedChillyDungenesscrab-small

De inzending:

53

XZna

Nu is er geen reden meer om te wachten :sunglasses:

giphy

7 likes

Ik begrijp dat je het leuk bedoeld. Maar dit kan ik natuurlijk nog niet goed rekenen afgaande de eisen waar het aan moet voldoen.