Invicta Logo/banner wedstrijd

tenor-1

Omdat er geen vintage in zit?

Tadaaaaaaa:
31

lGo0Ewx

5 likes

Nice, topic kan dicht! Vergeet ook niet de symbolische waarde van dit logo. Veel verschillende lagen aanwezig. Al met al, top!

2 likes

Misschien kan iemand hier verder wat tekst aan toevoegen, dan is het logo gereed lijkt me.

koekoeksklok[1]

3 likes

@Chillekasper, heb je misschien enkele voorbeelden van wat je ongeveer zoekt. Je “eisen” zijn nu nogal vaag. en cryptisch.

Je geeft ook niet aan of Dr.Doc met zijn toch wel serieuze inzending in de richting zit, of wat je graag anders zou willen zien.

Gewoon wat feedback, want ik wil best wat proberen, maar ik heb echt geen idee waar je naar op zoek bent.

Als ik deze banner-quest vergelijk met de banner-quest voor onze Bauhaus-influencer is het aantal inzendingen, ehh, erg magertjes…
Dit terwijl ik Kasper, in tegenstelling tot die andere mijnheer, wèl een echte influencer vind.

4 likes

Dr.doc zat inderdaad in de richting. Het enige wat ik graag zou ziek is een ander icoontje in plaats van die moderne Invicta vleugels, of als iemand die vintage VI zou proberen. Verder zag dat er goed uit.
Eigenlijk geef ik Dr.Doc hiermee en pluim. Ik denk juist dat hij heel dichtbij zit.

Dus we moeten niet het echte Invicta logo erin gebruiken? Wat vind je van deze?

logo

13 likes

Logo moet transparant zijn: logo moet dus niet een gekleurde of witte achtergrond hebben.

Hoog resolutie omdat het anders te blikkerig word.

Mix tussen oud en nieuw

Belangrijk: logo moet passen bij je banner en de stijl van de website (kleuren, lettertype, etc).

Oud

Nieuw:

Oud:

Nieuw:

Oude logo

image

Nieuwe logo

Voor het logo dus het liefst een soort mix tussen oud en nieuw. Voor de banner een soort mix tussen oude en nieuwe horloge. Ik heb wat foto’s gedeeld om je een impressie te geven.
Maar het liefst laat ik mensen vrij om zelf hun creativiteit los te laten. Door meer richtlijnen worden jullie beperkt. Wanneer je nog vragen hebt dan hoor ik dat graag!

Winnaar! Voelt meteen al vertrouwd. Nu nog een kopje “dit kan u mogelijk ook interesseren” op de website dan 100 punten :joy:

1 like

Wat jammer dat ze na “ oud” niet gestopt zijn.

1 like

Ik ken een vrouw die Victa heet.
Moet steeds aan haar denken wanneer ik Invicta zie of lees dus waag me deze keer niet aan een banner of logo want die gaat heel ranzig worden :joy:

3 likes

Kun je haar wel globaal beschrijven?

1 like

Lekker! :slightly_smiling_face:

Kan je het logo niet toeleggen op de vintage Invicta’s? Het contrast tussen vintage en nieuw doet een beetje aan als een artiest die langzaam is afgegleden in een duister gat van verslavingen.

4 likes

Ik zie haar voor me. :+1:

1 like

Als iemand een leuke suggestie doet dan is dat inderdaad ook een optie. Goed dat je dit noemt!:+1:t2:

Het oude logo is ook mooier, kroon, lettertype…

1 like

Als er iemand is die echt alleen wilt richten op die oudere horloges. Wie ben ik dan om dat echt af te wijzen.

1 like

De jury

3 likes

Ik dus haha. :sweat_smile: Wanneer iemand met een toffe logo en banner komt wat met name gericht is op hun vintage tijdperk. Dan zal ik dit niet afwijzen. Ik denk dat kwaliteit een belangrijke factor is.