Mijn ervaring met Tissot is prima: mijn T-touch deed het niet meer. Is opgestuurd naar Tissot, kwam terug met een nieuw binnenwerk en in een reisetui: te betalen € 0,00.
Ik denk dat geniepig een stukje dialect is kk!
Geniepig is in het Drentse dialect, een beetje stiekem, achterbaks.
Denk niet dat “geniepig” echt een speciale Drentse betekenis heeft.
Als je bij deze mij bedoeld Jur, vindt ik het een grove aantijging, om mij de volgende keer van het forum te verwijderen. Met andere woorden, mijn woorden mogen niet en dat andere persoon mag maar aankloten.
De volgende keer zeg ik er gewoon weer wat van, niet met 2 maten gaan meten. Ik behandel hier iedereen met respect, zo wil ik ook zelf behandeld worden.
En als je me van het forum wilt verwijderen, doe wat je denkt wat goed is, in de ogen der braven.
Een fijne dag iedereen!
Mvg
John
Dat zou ook best kunnen kerel, omdat koekoek het volgens hem niet begreep.
Ik gebruik wel vaker woorden, waarvan mensen de afkomst niet kunnen herleiden, dacht, daar heb je weer één!
Dat ervaar ik dagelijks. Er is nogal een verschil tussen het vocabulaire uit de jaren '70 en dat van nu
Wil je ons Drenten er buiten houden?
Waarom denkt u dat de wereld om u draait?
Drenten worden overal buiten gehouden, afgeschermd met een lange strook krantenpapier vanaf Zwolle.
Maar nu het hier veilig en welvertoeven is, weet men als niet Drent de weg hierheen te vinden…
Komt een bekend forumlid Han niet uit Twente?
“Drenten worden overal buiten gehouden”
Behalve door de belastingdienst!
Er staat als Woodster, dan is er nog
niets bewezen.
Ligt in Overrijssel beste Kasper!
Ben benieuwd waar dat ligt…
Boven Rijssel?
Topografie overgeslagen op sgool?
Ik ben Gerrit, en ik steel als de raaaaaaaaven. Ik ben eeeen boeeeeeeef in de ogen der braaaaaven.
U kent u pappenheimers!
Ik stel voor dat we de grens met het noorden vanaf de IJssel dichtplakken met kranten.
Wat een rust.
Wel graag met ontheffing om de Betuwe te kunnen bezoeken. ‘Daar kom ik weg’, zoals ze hier zo mooi zeggen.