Invicta service

Dan leg je netjes uit dat ze de tyfus kunnen krijgen. Heb ooit een klant gehad die na 7 jaar ofzo terug kwam met een 2 megapixel camera en gratis service wilden hebben. Never.

Heb die camera wel op de grond gegooid gekregen :stuck_out_tongue:

2 likes

Mensen zijn in staat om koffers en tassen van 30 jaar geleden te repareren. Ik heb het dan niet over tassen van Gucci/Prada/Vuitton, maar over goedkope Samsonite van misschien 5 tientjes en daar betalen ze ook nog voor.

Heel positief.
Ik zelf heb geen invicta, mijn neef is zoals je weet een groot modern invicta liefhebber met een inmense collectie .
In deze collectie en in zijn lompheid is er wel eens een probleempje ontstaan wat Invicta altijd snel, duidelijk en zonder gedoe heeft oogelost.

2 likes

Inderdaad. Of je laat ze er gewoon voor betalen. Klant is koning.:laughing:

Bij electronica kan dat vaak niet meer.

1 like

Denk dat jij meer bedoeld het reguliere onderhoud, smeerbeurtje en afregelen, eens in de, zeg 10 jaar.

Niet dat er iets kapot gaat.

Ja inderdaad. Dat is op een gegeven moment gewoon verouderd en daar kan gewoon niks meer mee gedaan worden.

Rare mensen heb je. :grin:

1 like

Yep. Heb er wel om moeten lachen. Echt een stereotype boze witte man.

Wat verwacht je? :upside_down_face:

2 likes

Hedel? Ah!

Dat verklaarde de invicta Oeteldonk editie :slight_smile:

Oeteldonk?

Dat klopt dat bedoel ik.

Dan zie ik een zakje pakkingen, een kroon, en wijzertjes voor me.

1 like

Dat is duurzaam. :+1::wink:

2 likes

Maar natuurlijk wel geflipt als je die wilt laten repareren. Een nieuwe heb je vanaf 100 euro

1 like

Yep. De Invicta Oeteldonk editie.

Hedel ligt nagenoeg tegen Oeteldonk aan, vandaar.

1 like

Dat is met een Invicta toch niet anders?

Zou inderdaad eerder een nieuw movement in zetten.

Voor mij hebben horloges een heel andere plek in mijn leven dan reiskoffers

Is waar, (als je daar 45 euro voor betaald).
Helaas komt dat deels ook de tarieven voor reparatie.

Als ik er zelf een schroefje in kan draaien of een klinknageltje. En zo’n ding is nog netjes en doet het weer, is dat beter (vind ik) dan maar weg gooien op de bult afval. :slightly_smiling_face:

Mijn vrouw vindt dat ik hierin overdrijf. :grin:

1 like

Dat is met een Invicta toch niet anders?

Ja maar ik had het niet over jou. Maar over iemand die zomaar een Invicta koopt bij bv Lucardi. Jij ben een ander geval. Dat is onrealistisch om als voorbeeld te nemen.

1 like