Je hebt helemaal gelijk.
Het is toch knap dat merken zoals Seiko, Invicta, Rolex en Tissot die meer dan 1.000.000 horloges per jaar produceren, hun service zo mooi voor elkaar hebben!
Ow dan heb ik dit verkeerd gekopieerd mijn excuus!
Je hebt die foto’s van de voorraden toch niet gefotoshopt he? (gefotofopt)
Zo goed ben ik niet met fotoshop. Nee heb ze niet gefotoshopt
Prima hoor mij doet dit allemaal niet zoveel.
Beter nog Invicta kon me niet bekoren tot de inkoopactie hier op het forum voorbij kwam, en ik te lang heb getwijfeld en nu die prachtige Pro Diver 1953 aan me voorbij is gegaan (en die 95 euro echt een koopje is).
Dus dat gaat hopelijk wel de eerste Invicta worden in mijn collectie !
Ik heb er geen behoefte aan om dit hele topic door te akkeren en op te schonen dus ik stel voor om vanaf hier normaal en vriendelijk tegen elkaar te doen. Lukt dat niet dan is het forum helaas geschiedenis voor diegene die het maar niet voor elkaar krijgt.
Dank
Hmmm, maar kasper, waarom zou iemand een horloge van een paar tientjes voor service opsturen. Een nieuwe bestellen is toch veel efficienter? Krijg je er met een beetje geluk nog een dikke korting op ook
Je hebt een paar jaar garantie. Dus sowieso om die reden.
Goeie, daar had ik niet aan gedacht
Prima ervaringen mee, ook voor Glycine overigens
Glycine inderdaad prima ervaring mee. Had ooit een stofje onder de wijzerplaat. Snel verholpen
Hoeveel Invicta bezitters buiten het forum weten überhaupt dat een horloge onderhoud nodig heeft?
Misschien dat ze binnen de garantie tijd met een defect terug gaan. Maar geloof er niet veel van dat iemand die bij Lucardi een Invicta haalt weet dat een automaat onderhouden dient te worden.
Ik heb nog nooit zo een waardeloze service meegemaakt als bij Tissot en niet één keer dat kan gebeuren natuurlijk, er kunnen altijd fouten gemaakt worden.
Maar tot 3 keer toe en dat heeft 7 maanden geduurd en toen was het nog niet opgelost.
Nooit meer wil ik daar iets mee te maken hebben, zowel op technisch als menselijk vlak volkomen gefaald.
Mijn ervaring met Tissot was ook echt zeer slecht.
Ik denk dat je hier echt over zal verbazen. Ik ben jaren lang verkoper geweest, wel van andere producten dan horloges. Maar mensen zijn in staat om met spullen terug te komen die ze al meer dan 20 jaar in bezit hebben en helemaal afgeragd zijn. Ze verwachten dan dat dit gratis gefixed wordt.
wat is deze man
Volgens mij heeft hij het over HorlogeOpa?
Juist. Die gaan dus echt niet betalen voor de service van een Invicta.
Niet omdat het Invicta is. Maar omdat ze het niet waard vinden.