Invicta vs Omega

Leuk geschreven, dank voor het delen.

1 like

Dank Hans, snel gedaan die review! Ben benieuwd hoe de Invicta zich “over time” gaat houden! Over een half jaar review deel 2?

2 likes

Die tudor doet me aan Rolex denken :wink:

Beide zijn hommages aan eerdere submariners. Persoonlijk vind ik de invicta beter geslaagd. Die snowflake hands horen gewoon niet op die klassieke geïnspireerde modellen.

2 likes

Leuk geschreven Hans! :ok_hand:t3:

1 like

Mooi vergelijkend verslag, Hans. Nu wil ik ook een Omega.

7 likes

Leuk verslag, Hans!
Ik zou er een hoofdstukje aan toe willen voegen, namelijk over de bezelring waar ik aangenaam door was verrast.
Bij horloges in deze prijsklasse verwacht je speling tussen de kast en de bezel, een ‘vaag’ gevoel tijdens het draaien en een ‘op de gok’-nulpositie.

Niets van dat!
Ik durf te beweren dat hij niets onderdoet voor de draaibare bezel van een Seamaster.
(Qua model ring is de PO een eerlijker vergelijk…)
Sterker, maar nu moet ik op mijn woorden gaan passen, ik vind hem een stuk beter. :face_with_hand_over_mouth:

Ach, en dat het ‘pareltje’ niet mooi in het midden geplaatst is neem je met een glimlach op de koop toe. :blush:

3 likes

95 euro dat is niet duur voor zo een pracht stuk

2 likes

Dank je wel, e.e.a. klopt allemaal bij mij

5 likes

Leuk om te lezen Hans :ok_hand:t2:
"Alle waarde is naar z’n geld" zei m’n vader altijd… Bij Invicta krijg je misschien nèt iets extra :wink:

1 like

Erg leuk verslag om te lezen hans!
Een beetje oneerlijk :wink: maar inderdaad de invicta is voor die prijs echt een topper.
En ja de Omega is een prachtstuk. Beide zeer geslaagd! :smile:

1 like

Leuk om te lezen, een goede review!:smile:

1 like

uch! … je kan een mens echt lekker maken hé :rofl:
'k zou bijna wensen ook zo’n horloge aan te schaffen :thinking:
gelukkig kan ik me toch nog een beetje in de hand houden :joy:
zeer goed verhaal en vergelijking van de twee horloges :+1:
ik heb genoten :grinning:

1 like

Ik hoop dat hij ‘Alle waar is naar zijn geld’ zei…

3 likes

Kan het me niet goed meer herinneren… wellicht in plat Amsterdams wel maar voor de correctheid en om verwarring te voorkomen hierboven toch maar even aangepast. :ok_hand:t2:

3 likes

Leuk verhaal, met name door het vergelijk van prijs. Wat zou het verschil zijn na 10 jaar intensief dragen?
Veel horloge voor weinig geld, heel veel draag plezier gewenst. :+1:

1 like

Leuk vergelijk. Geniet van beiden.:+1:

1 like

Boeiend geschreven. Daar heb je veel werk aan gehad :+1: maar ondanks de conclusies en het prijsverschil zal ik never nooit overwegen om een Invicta aan te schaffen. Dat mag toch he? :joy:

3 likes

100% kiezen voor de Omega. Prachtige klok.

1 like

Ha Hans, dank je wel en natuurlijk mag je dat. Zelf heb ik voor deze ludieke actie ook nooit gedacht dat ik een Invicta zou kopen, maar ik wou deze gemeenschappelijke vreugde niet missen! Inmiddels ben ik weer aan het uitkijken naar iets nieuws in de toekomst, sinds kort heb ik eindelijk een vast inkomen😁! (Ik kan je reactie helaas niet liken, want ik kreeg zojuist een melding dat ze op zijn).

2 likes

Absoluut! (M’n likes zijn op😀).

3 likes