Invicta vs Omega

Dank je wel (m’n likes doen het weer!).

1 like

Leuk verhaal :+1:

2 likes

Moedig :facepunch:t2: goed en informatief geschreven verhaal, complimenten Hans :ok_hand:t2:

1 like

Je hebt de tijd genomen voor een eerlijk en nuchter vergelijk. Dank! Leuk om te lezen

1 like

:+1:t4:Dank je wel (de likes zijn vandaag voor de derde keer op)

3 likes

Wat een leuk verhaal. Op een of andere manier heb ik totaal geen interesse in Invicta, maar na deze review ga ik het toch maar eens proberen;)

1 like

Krijg je er eentje van mij :wink:

1 like

Kijk, zo sleep ik misschien zelfs nog provisie binnen😀, maar ik kan niet anders zeggen dat de Invicta 1953 gewoon een erg leuk horloge is. (M’n likes zijn helaas weer op).

2 likes

Dank je wel👍🏻.

1 like

Weer voor niets gepost! Nog andere favo modellen (automaat)?

1 like

Geinige vergelijking en voor dat geld lijkt het mij net als Seiko 5’jes etc. gewoon een hartstikke leuk ding!

Jazeker, ik ben Omega fan, heb behalve de Invicta ook nog o.a. een Speedmaster en een Seamaster😁. Van Invicta weet ik verder eigenlijk niets af, daar weet Chillekasper alles over, Succes!

1 like

:+1:t2:, precies, een erg leuk horloge! (m’n likes zijn nog steeds op)

1 like

Leuke vergelijking, volgens mij kan jij prima glazen kralen als diamanten aan de man brengen :rofl:

Als er een datum op had gezeten had ik zeker meegedaan met de actie. Toch is de Omega optisch mooier, het spat eraf op je foto’s…

2 likes

Haha, dank je wel Theo, de Omega schittert als een blauwe diamant, daar kan idd. geen andere duiker tegenop😀. Er zit wel datum op, alleen je ziet het niet!

Heb net ook even gecontroleerd met de loep: weinig mis mee, en ook met de lume: die zit er overal “spot-on” op,

1 like

Mooi, ik kan ook eigenlijk niets negatiefs ontdekken en ik ben eigenlijk best wel een perfectionist. Daarom stoort het me dat ik de tekst van het stukje niet heb gecorrigeerd😂.

Dank jullie wel!

15 likes

Wow!

1 like

Zo… dat is nog eens een “citaat” :sweat_smile: :sunglasses:

2 likes