Invloed van het HF op je horlogekeuze

Voor vele liefhebbers is het HF-forum onderdeel van hun zoektocht naar dat ene speciale horloge.
(Als het hier niet is, is het een andere site, winkel, enz… Zorgt dat voor meer ruggengraat dan??)

Dat je helemaal niet beïnvloed word door de dingen naar welke je kijkt en waarover je babbelt hier is pure onzin.
ELKE mens wordt beïnvloed door de dingen die rond hem gebeuren of gezegd worden, en al zeker op een horloge forum waar hij zelf voor kiest zich op in te schrijven en deelneemt aan gesprekken als een onderdeel van zijn passie.

Wat uiteraard niet wil zeggen dat iedereen op de overheersende Seyko en Rolex hype-trein springt hier op het forum, maar goed, invloed kan zeer gevarieerd zijn natuurlijk. En mocht je wel op die trein springen wil dit hoegenaamd ook zeker niet zeggen dat je geen ruggengraat hebt. Deze merken zijn populair en met reden.

Het forum heeft voor mij al zeker invloed gehad op m’n kennis over bepaalde horloges en heb hier ook heel wat ontdekt, wat zeker een aangename invloed was. De belangrijkste ontdekkingen voor mij waren de merken Oris en Halios, want ben nog geen stenen winkel tegengekomen dat Oris verkoopt. Het moest dus wel via het internet en voor mij was dit dus via HF.

Sinds kort in Amsterdam…maar dat wist je denk ik inmiddels wel.

Wist ik niet.
Woon ook in België.

1 like

Oris dealers België : 19
Oris dealers Nederland : 34
In Amsterdam al jarenlang verkrijgbaar bij Ace en QPX , maar nu dus ook een Oris Boutique .

2 likes