Inzendingen thema 'Halloween'

Dit topic is bedoeld om je foto’s in te zenden. Het thema is “Halloween”. Er dienen uiteraard 1 of meer horloges voor te
komen op de foto’s. Verder ben je vrij om het thema in te vullen. Je mag meerdere keren inzenden als je wilt en je kunt de foto optioneel voorzien van technische gegevens. Dus welke camera en instellingen heb je gebruikt. Ook het type/merk horloge mag gemeld worden. De foto dient recent gemaakt te zijn dus liever geen archiefwerk. Dit is niet het topic waarin we bespreken. Dus alleen inzenden om het overzichtelijk te houden. Bespreken van de foto’s doe je in het bespreek topic: Bespreken thema ‘Halloween’

Inzenden kan tot zaterdag 5 november 21:00 uur.
Daarna gaan we de likes tellen.

1 like

Wederom gemaakt met de OMD E-M1 + een 30mm Panasonic 2.8 macro lens.
Pompoen zat in een sierstukje, op tafel gelegd. Horloge ervoor. En daarna met photoshop het gezicht erin geshopt. Dat leek me sneller werken dan hem met een lepeltje uit zitten scheppen… :slight_smile: ( zeg 't er eerlijk bij…)

20 likes

22 likes

Edit: pompoensoepje dus

5 likes

41 likes

Helemaal kapot gegaan vandaag. Toch nog even een selfie met de Marathon MSAR gemaakt voor het ‘slapen’ gaan.

5 likes

Vandaag op een begraafplaats rondgelopen, het weer werkte niet echt mee want met een zonnetje kwam ik niet echt in Halloweensferen, maar goed, we moeten het ermee doen.

Deze is gemaakt met een Canon 50D met 17-55mm, vanaf statief.

Deze foto is eveneens met de 50D gemaakt, ook met 17-55mm zoom. Nabewerkt in LR.

18 likes

Sony dsc-hx50v met de losse pols :wink:

7 likes

4 likes

Deze compositie noem ik CSI Horlogeforum - Aflevering 1: Drama op de Badkamervloer. Er zit overigens een kleine ‘easter egg’ in verborgen :jack_o_lantern:

22 likes

Hoe kun je @Sprinter nog overtreffen ?!?!

Niet dus.

Dus alvast gefeliciteerd @Sprinter :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Last minute call… Maar like er maar op los :smiley:

5 likes

Wat zou Halloween zijn zonder Monsters?

6 likes

Seiko Black monster, first gen.

6 likes

Een overduidelijke winnaar, @Sprinter met deze foto:

Gefeliciteerd Gio!

8 likes