Inzoomen #2 | De clichés voorbij | VC, JLC & A.L&S

Heel interessant topic en zeer goed geschreven.

1 like

super mooi topic dit, dank hiervoor

1 like

Wederom een genot om te lezen! Mijn complimenten weer. Ik kijk al uit naar de volgende review. Well done!

1 like

Dank voor je prachtige uitvoerige post! Een genot om te lezen en te kijken!.
Top werk

1 like

Wat een geweldige goede topics zijn dit. Bedankt!

1 like

Het is niet de nieuwste, maar mijn 5127 is van het einde van de serie en heeft dus een nieuwer uurwerk dan de eerste 5127 en 5107 varianten. Deze, en ook mijn Holthinrichs (voor een independant versie van je topic?) wil ik best ter beschikking stellen aan je voor een mooi topic hier.

3 likes

Leuk zeg, bedankt :+1:t4:

1 like

Thanks!!

Klopt! Volgens de meest conservatieve benadering zijn het geen dress watches. Maar als we naar vandaag de dag kijken, dan worden ze door het gros wel gezien als ‘dress watches’.
Laat ik het zo zeggen; als je een formeel evenement hebt, en je gaat je opdirken, dan misstaan de Reverso en Lange 1 zeker niet.

Dank voor het aanbod mannen! :pray: ik zal het zeker meenemen in de overweging.

Het kost allemaal enorm veel tijd, en om écht een goed beeld te schetsen helpt het als ik wat meer tijd met een horloge kan doorbrengen, dus ik moet nog even een modus zien te vinden hoe ik dit efficiënt kan doen.

1 like

Dit vind ik een goed punt trouwens.
Ik heb getwijfeld of ik door zou itereren op het vorige topic of een nieuw topic aanmaken, ik ben er nog niet helemaal uit wat het beste/overzichtelijkste is.

Wat vinden jullie:

1. Alles in één topic
    1. Per ‘aflevering’ een apart topic

0 stemmers

2 likes

Alles in één topic wordt een onoverzichtelijke puinbak, en bovendien komt een goede titel de latere vindbaarheid ten goede.

2 likes

Grappig, ik bedoelde natuurlijk of het een aparte categorie waard zou zijn, met daarin aparte topics… Niet helemaal wakker gisteren. :sweat_smile:

Nou kan ik me voorstellen dat dat een vraag voor de mods is. :wink:

1 like

Heerlijk leesvoer over 2 van m’n favorieten (VC & JLC) ! Kijk al uit naar je volgende artikel :slight_smile:

1 like

Oh haha. ik snap je! Daar kan ik weinig over zeggen inderdaad.
Maar de poll heeft wel bevestigd wat ik dacht, beter om het in aparte topics te houden. Anders wordt het zo’n:

1 like

Het paarse gedeelte over techniek en reviews zou je kunnen gebruiken, misstaat niet daar.

3 likes

:point_down:

Op zich een terecht punt. Want zeg nou zelf, afwerking en productiewaarden zijn (product)technische topics.

2 likes

Dank @Bwatched :pray:
Interessant en leerzaam. Goede en heldere uitleg in combinatie met de juiste kennis, toon en foto’s.
Hier mag je nog lang mee doorgaan. Kijk nu al naar het vervolg :grin:

1 like

Heel leuk leesvoer weer!
Dit is nu al een topic wat ik bewaar tot de kindjes op bed liggen.
Dank je wel

1 like

Ja leuk! En dan maximaal inzoomen op gepatineerde wijzerplaten enzo. Mooi, van die maandlandschapjes.

1 like

Wellicht wat vreemd, maar wat een mooie vloer!

1 like

Mooi artikel. Ik heb het met heel veel plezier gelezen.

DANK :+1:

1 like