Is 35 horloges heel extreem?

Dus je vult ook z’n koelkast :grin:

1 like

Is nog altijd goedkoper dan een Harley Davidson of een bijvrouw :stuck_out_tongue::stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

:white_check_mark:

Komt goed!

4 likes

Ga deze ochtend nummer 28 ophalen, dus ja, op dit moment vind ik 35 behoorlijk extreen. :wink:

1 like

Niet normaal. Maar zo gaaf!

Het feit dat u de vraag stelt of 35 horloges hebben normaal is, is al een vorm van zelfpijperij.

U had deze vraag ook niet kunnen stellen. Want het antwoord is om het even. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

@BMW X6M: zo had ik een klant die postzegels verzamelde. Hij had er 10, maar met enorme waarde. Nog handzamer dan onze hobby :slight_smile:

2 likes

Ik heb er ruim 60. Maar geen dure horloges dus nog enigszins betaalbaar. En de keuze is reuze. :slightly_smiling_face:

1 like

Wat is jouw definitie van ‘duur’?

Alles vanaf 250 euro. Ik heb 2 of 3 rond die prijs. De rest is allemaal tussen 10 en 100 euro.

1 like

Duidelijk :slightly_smiling_face:

1 like

Ik wil zien, hoe je als de pleuris los breekt met 200 horloges over straat gaat, als 80 jarige.

200 x 200 gram is toch 40 kilo. Doet vast zeer dat je ze in een rugzak plempt en probeert te hollen.

Tjonge denk je dat je dat met zo veel horloges nog boeit? Lopen is lopen, en als het geen dagelijks horloge is loopt er echt niets stuk.

Ik heb zat horloges die zeker 30 jaar of langer geen service hebben gehad. Die lopen ook echt niet minder hoor. En als hij service nodig heeft, dan pas. Lees als het een probleem wordt.

1 like

200 gram per horloge? :joy: :joy: :joy:

2 likes

Gouden rakkers, met vol gouden band misschien wel zwaarder :saluting_face:

Kleine Patekjes op keeshondjes-leder een stuk minder :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Mooi aantal, niks mis mee :wink:

Ik lees nergens dat ze full gold zijn en een full gold band hebben :joy:

200gram. Hahahah. Alleen goud en platina heeft dat.

Nou, mijn Deepsea weegt op staal ook 211 gram :wink:

3 likes

Past mooi in het totaal-plaatje :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

En dan heeft die zelfs nog een titanium caseback.

Zwaar uurwerk.

1 like