Is Breitling gestopt met Witgouden applied Breitling logo's bij de Superocean II?

Absoluut niet begrijpelijk! Vind het echt onzin dat je gaat inboeten op kwaliteit terwijl je een prestige merk bent. Hiermee doen ze echt afbreuk aan het merk…

2 likes

Klopt helemaal…De oude modellen worden zo alleen maar klassieker.

2 likes

Dit merk ik al op met de nieuwe Navitimer!
Ik heb al wat biedingen mogen ontvangen en vragen waar nog aan te komen.
Dit allemaal omdat het een gelimiteerde versie MET wings is.

De met wings modellen die gaan wat betekenen in de nabije toekomst.

1 like

Terechte opmerking; die oude caseback is veel mooier!

Wat mij altijd opvalt is dat Rolex óók zulke lelijke saaie casebacks heeft!

Wat dat betreft vind ik zelf Omega (als Omega fanboy) véél toffer met hun schitterende zeepaardjes en observatorium ! :thinking:

2 likes

Saai wellicht maar wel hoogwaardig

1 like

Klopt.
Ze bewijzen daarmee wel dat het niet noodzakelijk is.
Vind wel dat het meewerkt in de totale beleving en zie het dus graag als er werk van gemaakt is.

let op, er verschijnt nu een Rolex in een Breitling topic

duidelijk, die Rolex wint deze strijd never nooit niet. Toch ziet het er wel gelikt en afgewerkt uit. Ondanks SAAI!

2 likes

Hoogwaardig? Ach, het is staal. Is er aandacht aan besteed? Jawel en dat is leuk om te zien.

Wat betreft de nieuwe SuperOcean. Ik heb 'm een tijdje geleden om de pols gehad. Categorie ‘oh, leuk…’

Je kunt ze naar de Outlet in Roermond sturen.

:slightly_smiling_face:

4 likes

Eens. Nog even en ze staan met 72% korting op Watch2Day.

3 likes

Heel saai!

Mijn Speedy daarentegen:

Excuses voor deze Omega in een Breitling topic hoewel dit minder gevoelig ligt! :smiley:

9 likes

Nog even en ze openen een outlet in Roermond om wat stock kwijt te raken. :full_moon_with_face:

4 likes

wat een centjes voor een horloge, gaat mijn grens nog steeds voorbij.
Ja ook deze prijzen nog.

2 likes

Ben je er toevallig recent nog geweest? :grinning: Weet je misschien de beschikbaarheid van de Superocean of Colt?

Ik was er gisteren. De oude Colt ligt er, Superocean geen enkele. Deze Navitimers ook nog beide trouwens :wink:

Ja veel geld, maar ik doelde meer op, waar te verkrijgen als men dit weer eens aan je vraagt.

1 like

Roy zijn bezoek was recenter :slightly_smiling_face:

2 likes

Bezuinigen op een logo? Lijkt mij echt heel sterk. Hoeveel gram goud zit er in een logo? :nerd_face:

Ik ben trouwens wel een fan van deze Superocean! Volledig geborsteld staal, kast én band! Een robuust horloge voor alle dag lijkt mij. Dat geglim is ook maar kitscherige modegril uit de 90’s/zero’s (wat ook niet meer aansloeg de laatste jaren).
Van mij had het originele B-logo zonder vleugels wel op deze gemogen! Breitling was van oorsprong altijd meer een toolwatch merk dan Rolex en Omega. Ze zijn iig een andere koers ingeslagen!

6 likes

Wat een aanfluiting van een dergelijk merk om voor deze prijzen te gaan beknibbelen op dat wat mede het merk maakt. En daarbij nog is meer geld te gaan vragen voor mindere afwerking.

Ik heb gelukkig geen interesse in de “merken” en ze vallen ook buiten het budget wat ik wil uitgeven aan de horlogerie. Maar goed als het je wel trekt en je hebt het er voor over dan is het geen punt verder.

Ik zie niet zo snel wat ik meer krijg dan bij horloges van 1-2k, ik ben dan ook tevreden met mijn low end horloges.
De heritage etc is mij geen dubbeltje waard, ik moet het gewoon mooi vinden.

Het zal mij benieuwen wat dit voor Breitling gaat betekenen qua verkoop maar als het net als bij de R gaat zijn er gekken genoeg die het ervoor geven.

1 like

Wat een vele aannames hier… Dat het logo minder blinkt kan gewoon door aan andere bewerking van materiaal misschien? Kan al verschillend lijken door verschil in coating van het glas zelfs.

De discussie over wings of no wings is al vaak gevoerd, ikzelf zie het niet als een downgrade, is meer hoe Breitling zijn modellen indeeld.

Over de caseback, dat het sterieler is kan goed zijn. Niets op tegen. Bij mijn avenger kan ik met de achterzijde kerozine omzetten in allerlei grootheden. Handig? Mss wel als ik piloot was in de bush. Maar 99,9 is dit show.
Bij Rolex is het nog cleaner, hoort bij het toolwatch gevoel dus past wel op sommige modellen.

4 likes

Staan er volgende week al in, ze hebben me op hun blote knietjes gesmeekt of ik ze alstjeblieft wilde afnemen :wink:

1 like