Ehhhh dat doet toch niet alleen BMW?!
Heb je alle andere merken wel eens bekeken? Van Renault , Citroën tot een Porsche? Ach. Wat ik zeg. Alle merken.
Ehhhh dat doet toch niet alleen BMW?!
Heb je alle andere merken wel eens bekeken? Van Renault , Citroën tot een Porsche? Ach. Wat ik zeg. Alle merken.
Ik zou het typeren als…
… dertien in een dozijn.
Mijn excuses voor deze ongefundeerde provocatie op de vroege ochtend, heren.
Zeker bij een pak. ️
Mercedes doet helaas ook mee. De neus is tegenwoordig net zo scherp als die van een Maserati.
Je kan beter een merk noemen die er niet aan meedoet.
Figure of speech…
Keep your panties on
De proletisering van de maatschappij visueel gevangen.
Eén van mijn collega’s is helemaal lyrisch over de Biro… Nou, hè… Kijk maar eens…
Ook dikker. Dan de gemiddelde golfcar…
Ooooooooohhhhhhh. Nou, ik doe de 16013 af en in de rackettas voor ik de baan op stap. Vanmiddag weer, als je klaar bent voor een potje Bor
May the best muiter win.
Sorry voor de off-topic allemaal!! (Grapje, dat jok ik).
Zal een zonnebril ipv een horloge nodig hebben op de baan denk…
DJ op staal is zeker geen dress watch. Op een lederen strap zou het nog kunnen
0 stemmers
Neen, de loep maakt de DJ gewoon ongeschikt als dress watch.
Ik vind de moderne date just meer een goeie allrounder. Van mij mag hij ook best onder een pak. Hij voldoet alleen niet aan de ‘officiele’ dress watch eisen
Ik heb jaren lang squash gespeeld. M’n speedy kon er niet tegen, m’n Seiko wel.
Toepasselijk in een topic over sport horloges. En a propos die secretaresse, waterdichtheid is een pré.
Opgesteld door lobbyisten met kinderpolsjes ten tijde van een modebeeld waar we echt naar terugverlangen?
Huh, de DJ is toch ook een sportwatch voor vrouwen?
Wel als je van die wijvenstickers op je onderarm laat prikken. Dan is elk horloge vrouwelijk.
Fingerspitzengefühl volstaat in dezen ook.
Overigens begrijp ik niet wat er mis is met de elegante en chique pols. Sterker nog, ik zou denken dat dat de voorkeur verdient boven een grovere pols.
Mweh magere comeback.