Het is nog vroeg.
Zo’n E60 bedoel je
Ik geef je wat tijd
DJ is overigens wel tof en helemaal op een getatoeëerde arm, vind ik zelf. Het tegenstrijdige ( tattoo en vrouwelijk horloge) past bij elkaar als zijnde tegenpolen.
Ik vond de DJ overigens redelijk dressy. Denk dat dit ook afhankelijk van de wijzerplaat is.
Dat lijkt me zo lekker; een simpel leven…
Ik schat jou met al je uitstraling in als zijnde een accountant of vertegenwoordiger, niet als 007 of medewerker van het arrestatieteam.
Ik gok dat je redelijk weet wat een simpel leven is
Eens. Ik zat net zo eens naar die katten te kijken halverwege je onderarm. Europese korthaar?
Die pie-pan 1601 is wel lekker, en ok, dressy, maar echt geen dress watch. @koekoek is een beetje aan het slapen denk ik.
Nope.
Klopt.
Ik ben wel voor meer blauw op straat.
Vandaar dat het tussen aanhalingstekens staat
Niet heel officieel maar wel handig als er iets van klassificatie is
Ik schrijf me ook in
Gezellig. We hebben namelijk ook iemand nodig die de dames rondbrengt, de toiletten schoonmaakt en de vuilnis buiten zet. Bovendien kun jij worden ingezet op onze vintage afdeling, gelet op je ruime ervaring met oud ijzer.
Heb je wel een gouden DJ? Want dat is onze dress (badoemtsj en hup toch weer ontopic) code.
Rondbrengen ok
Voor het schoonmaken regel ik wel een mannetje
Vintage brengt 0.13 cent per kilo op is goeie handel
Het heeft wel meer body.
Maar wanneer je hem draagt op NATO… naja je ziet het resultaat.
Hij maakte dit ridicule topic om half één 's nachts. Vermoedelijk met een glaasje in de hand. Hij had beter kunnen gaan slapen. :
Haha, mijn Danio framboos cheesecake vloog hier over de Chesterfield.
Bedankt hè, oale Twentse korthaar.
Dan verander je in een mooi vrouwtje ?
Hoop toch dat je niet met een horloge om squashed…kom ze wel es tegen, wordt altijd n walk over
Googel eens voor de grap " datejust suit " . 565347 heren in keurige pakken met een keurig horloge.
Googel daarna eens voor de grap " datejust sport " . Resultaat : 0. Nou ja, reclames.
Volgens mij is categoriseren van horloges verleden tijd. Tegenwoordig zijn alle formaten, kleuren en type horloges sociaal geaccepteerd, zelfs bij nette kleding (enkele uitzonderingen zoals smokings daargelaten). 90% draagt gewoon een horloge waar hij of zij zich prettig bij voelt, zonder na te denken of deze van oudscher bij de gelegenheid of kleding past.
Hierom denk ik dat horlogehuizen ook gewoon de regels wat betreft formaat, dikte etc. aan hun laars lappen bij het ontwerpen van nieuwe modellen zoals de Datejust 41.
Heb je ook ‘datejust camping smoking’ geprobeerd?