Is de Rikketik nog steeds “hot”?

Wellicht is mijn titel wat ongelukkig gekozen.
Mijn indruk in de hogere prijsklasse is: kijken kijken niet kopen.

De bandjes, projecten en onderdelen vinden wel aftrek.

2 likes

Je bent toch zelf verantwoordelijk voor je aankopen, wat als dat forumlid zich vergist is die dan ook aansprakelijk?

Zeker, maar dat laat niet weg dat het fijn is als je een second opinion kan vragen van iemand die je mogelijk waardeert.
Ik heb op de Rikketik al 2x ter plekke met iemand overlegd over een mogelijke aankoop waarvan ik wist dat die persoon kennis ter zake had. Toch handig!

10 likes

Ik ga sinds 2 jaar elke editie, je moet kennis van horloges hebben anders kan je er keihard genaaid worden.

Ik ken een aantal standhouders die er staan waar ik altijd deals mee maak voorafgaand aan de beurs. Ook neem ik altijd mijn koffertje mee met inruil spul.

Ik vermaak mezelf altijd wel :slight_smile: en heb tot nu toe super leuke horloges gescoord.

De zomerbeurs was zeer teleurstellend met een mager aanbod. Dit is de enige keer dat ik niks kocht.

6 likes

Ik heb geen idee of het Hot or Not is, maar ik weet wel dat ik morgen voor het eerst erheen ga. Ik hoop nog wat leden van hier te ontmoeten, want ik vind het altijd wel fijn om gezichten bij de nicknames te hebben, maar goed dat zien we morgen wel. Mocht iemand een bakkie samen willen doen dan ben ik beschikbaar :slight_smile: .

Dat is ook mij idee, maar ik denk dat ik wel even een lijstje voor mezelf moet maken van tevoren om niet met teveel thuis te komen :rofl:.

5 likes

Je komt toch altijd iets tegen wat je niet zoekt maar toch “nodig hebt” :rofl:

3 likes

Daar ben ik ook wel een beetje bang voor dus dan maar proberen het zoveel mogelijk te voorkomen met een lijstje, maar goed er mag altijd wel wat mee komen dat niet in de planning stond. Het is en blijft een hobby :stuck_out_tongue:

4 likes

De rikketik is leuk. Mooi horloges en bijzondere mensen. Ben je een liefhebber van nieuwe horloges dan zou ik overslaan.

6 likes

Mafklapper H plar

1 like

Leuk om eens geweest te zijn, ben er tot nu toe 2 of 3 keer geweest in drie jaar. Zoals andere ook al hebben gezegd, niet zomaar (grote) uitgaven doen.

2 likes

Ben inmiddels een aantal keer geweest. En sommige edities was erg leuke en andere edities vielen weer tegen.
De editie van vandaag sla ik over, wellicht dat ik de volgende keer weer ga.

Leukste van deze beurs is het netwerken voor mij, van de 8 keer dat ik ben geweest heb ik maar twee keer iets gekocht.

3 likes

Ik ben er nog nooit geweest. En ik weet ook niet of ik ooit ga.

Was het trouwens niet zo dat je daar niet kan pinnen? Kan me heugen dat mensen klaagde dacht ze eerst naar atm moesten omdat je daar niet kon pinnen, haha.

2 likes

Vroeger wel heb ik begrepen :thinking:

45961_1

2 likes

Ik heb nu een aantal handelaren wel gezien die een pinautomaat hadden, maar dit zijn ook de jongens die een website hebben.
Wat ik ook veel zag gebeuren is dat er met Tikkies werd gewerkt. Buitenlandse handelaren willen liever gewoon ouderwetse pegels.

2 likes

Veel plezier Rikketikkerts ! Succes met struinen :+1:t2:

3 likes

Bij veel niet NL handelaren zal je cash moeten betalen. Duitsers bijvoorbeeld, betalen nog heel veel cash. Daar zijn nog steeds veel winkels, (parkeer)automaten waar je alleen terecht kunt met flapjes en muntjes.

2 likes

yep! gezien de drukte!

en mijn aanwinst

Bulova lunar panda blue

33 likes

inmiddels is deze “grap” meer belegen dan de spruitjes zelf :sleeping:

12 likes

Zolang er verbolgen reacties op komen blijf ik hem leuk vinden :laughing:

3 likes