Hier een verzameling 6 jarigen wegens verjaardag, dus geen rikketik…
Ik heb een prima bezoek achter de rug!
Veel gereedschap en klein gerei gekocht:
En als klap op de vuurpijl een fantastische Omega kunnen kopen, dit model stond al langer op de wishlist
De Kamasutra in de Utrechtse Jaarbeurs is pas hot.
Ik mag van Maria er niet heen.
Het was rustig. Weinig handelaren en relatief weinig publiek. De handelaren die er waren, hadden ook nog eens minder aanbod. Veel van de horloges herkende ik daarnaast nog van 2 edities geleden…
Prijzen leken wel realistischer. Met name vintage Omega was flink goedkoper. Dynamics bijv. rond de 400 ipv de 750 waar ze vorig jaar voor lagen.
Bij de forumsponsor een bandje gehaald. Daar bleef het bij. Wel een aantal horloges kunnen passen die ik al een tijdje op de watch list heb. Op basis daarvan weer horloges van de verlanglijst kunnen halen en andere erop gezet.
En wat als je ze meeneemt daarheen
Dat is pas HOT
Ook even een rondje gedaan, het was goed te doen. Toch wel de nodige mooie horloges gezien en achteraf spijt dat ik een vintage Omega niet heb gekocht, maar van mezelf moet ik gaan inkrimpen . Prijzen leken me indertijd op een meer realistischer niveau te liggen. De enige aanwinst:
Was er vandaag voor het eerst en heb deze meegenomen voor drie tientjes.
Hot was het zeker niet. Ook geen spruitjes geroken helaas.
Oei… is dat pervers, of wilde je gewoon het ‘S’ woord nog een keertje laten vallen?
Jawel… Gloeiend hete spruitjes.
Spruitjes in 't zuur…
Daar ben je wel zelf bij. En je kunt altijd nee zeggen. Nee is nee! Hot or not!
Tadaaa! Zie je nou wel! HOT!!!
Amaai, daar hebben ze pas lekker spruitjes…
Wie ‘ze’… Maria? Of de spruitjes?
Maar wel een héle leuke!
Goed zo! Dus vanaf nu:
Allen:
Klaar!
AF!
Mand!
Nooit meer spruitjes op de Rikketik.
Maria natuurlijk dan laten we de spruitjes thuis
Ik heb de spruitjes gemist vandaag…
Zien liggen deze!
Die heb ik ook even in mijn handen gehad. Erg mooi en de prijs was ook niet verkeerd.
Mooi hoor!
21 april ga ik weer.
De voor- en najaarsbeurzen zijn altijd beter dan de zomer en winteredities. Zowel qua bezoekers als aanbod, dat bleek ook dit keer weer. Veel lege standhouder plekken en veel aanbod in Rikketik stijl; in een vitrine geflikkerd achter een raampje vol krassen en vingervlekken. Toch is het altijd een leuk dagje uit om rond te struinen en bekenden te spreken. In April doen we het gewoon weer opnieuw!
Dat is zonodig nog belegener…
Je kan moeilijk een horloge deels demonteren om te checken of de wijzerplaat potenvast zitten en niet met lijm
Nice