Is deze nieuwe STEINHART vet of bad?

Ik vind hem wel oké eigenlijk. Mits de zwarte lume het net zo goed doet als normale.

2 likes

Prima ding, het Steinhart logo is alleen spuuglelijk

1 like

Deze licht extra zwart op denk ik…

1 like

Gaat aan mijn deur voorbij.

Fan van Steinhart (goede kwaliteit service en prijs) maar deze is niet mijn smaak.

Heeft wel wat zo’n blacked out horloge. Niet bijster origineel en misschien zijn ze zelfs wat laat met het idee, maar het heeft wel iets.

Hey g-shocks zijn cool :sunglasses:

yup, maar de overtreffende trap is wat mij betreft het Oriënt logo :roll_eyes::sob:, maar goed, das persoonlijk.

2 likes

Prima prijs voor een sw330 elabore gmt.
Ik hoef hem zelf niet, ondanks dat ik steinhart fan ben.
Zo’n phantom is niets voor mij.

1 like

Tja… ik ben niet (meer) zo van de hommages, maar ik heb een paar keer met Steinhart klantenservice te maken gehad, en dat is wel een genot hoor. Echt top wat die voor hun klanten doen. Zou je eerder verwachten bij een merk met maandsalaris-klokjes.

Daarnaast: linksom of rechtsom kom ik toch heel vaak terug op mijn ocean premium 500 titanium. Gewoon helemaal mijn klok.

Deze compleet zwarte is niet helemaal mijn ding, maar goed ieder het zijne.

1 like

Tsja:

Het blijft een hommage. En dan ook nog zwart op zwart. Waarom snowflake danwel mercedes wijzers toch zo populair zijn ontgaat me ook volledig.

Bah.

1 like

Zwart op oranje is wel cool. Dit ontwerp is wel erg slecht leesbaar…

Eens kijken wat de cijfers zeggen: :grin:

  • Vet
  • Bad

0 stemmers

1 like

Fantasieloze derrie. Overpriced “hommage” (nepper) in een zeer smaakloze uitvoering. Die snowflake hands zijn echt hilarisch slecht gejat. Bah. bah. bah.

Combo breaker: ik vind ‘m best aardig, in ieder geval gedurfd en zeker geen esthetische crowdpleaser. Zou ik 'm kopen? Nee, maar ik kan me best voorstellen dat anderen dat doen.

1 like

Volgens mij ben ik één van de weinigen die het wel iets vindt hebben. Let wel, dat is puur kijkende naar het model en black on black. De looks doen het wel voor mij. In het achterhoofd houdende van welke merken er geleend is maakt het totaal wel iets minder interessant. Mocht deze ooit tweedehands hier langskomen is het voor mij zeker een optie.

1 like

images(7)

1 like

had het niet beter kunnen uitleggen

1 like

Ik denk dat het mooi te combineren valt met een zwarte pufferjacket, een Kenzo shirt, een Dsquared petje en een kapotte broek :wink: :joy:
**no offense

1 like

No offense, maar dit is de juiste schrijfwijze :wink:

1 like