Is deze nieuwe STEINHART vet of bad?

Kreeg van de week een promo-mailtje van Steinhart, met aankondiging van dit horloge.
Nu ben ik best fan van Steinhart (goede prijs-kwaliteitverhouding, en ik kan goed dealen met “hommages” :wink:).
Maar ik kan dit horloge niet helemaal plaatsen. In eerste instantie dacht ik: wow, die is stoer!
Maar bij nader inzien: helemaal PVD all black, en ineens snowflake wijzers in plaat van de vertrouwde Mercedes-set…

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, voor 690 euri…

1 like

Een zwartgeverfde-nep-tudor-gmt is een beetje wat er in mij opkomt.
Buiten dat ik het esthetisch niet mooi vind, vind ik zwart op zwart horloges waardeloos. Zo moeilijk om de tijd af te lezen als het niet heel extreem licht is.

4 likes

deed me denken aan:

2 likes

Ziet eruit alsof iemand een bestaande horloge gepakt heeft en heel slecht overgeverfd heeft met zwart.
.
Maar ieder zijn eigen smaak he.

Ik niet.

Ik niet.

Ik niet.

Vind het niks. Maar dat was al wel duidelijk denk ik. :wink:

24 likes

Lijkt me slecht afleesbaar. Niet mijn smaak.

Treurnis.

5 likes

Bweeeh.

Rondje, vierkantje, streepje, driehoekje en ovale datumloupe.
Veelzijdig horloge zeg maar.
Soms is eenzijdig gewoon mooier.

Hij is wel grappig… niet praktisch en ook niet 690 euri grappig.

Vind het niks, ook niet de ‘kleur’stelling, lijkt wel een G-shock

Ach, ieder merk heeft van die zwakke momenten.

1 like

Echt een overkill aan zwart, lijkt me zeer slecht leesbaar

BAD :pensive:. Niet mijn ding.

Dan zou ik liever een orient ray raven kopen voor 200 tot 250 euro en dan van die 500 nog iets anders leuks erbij kopen.
FAA02003B9_MED

2 likes

Voor 690 euro… Ja dat is voor een hommage best veel. Weet toevallig dat een steinhart meestal rond de 400 euro schommelt dus dan is dit wel anders. Ben niet echt een fan van een compleet zwart horloge. Vind hommage’s overigens wel best oke meestal. Zoals je al zei goede prijs-/kwaliteitverhouding. Maar dit ding is een zeer zekere afknapper voor mij…

Ik ook niet.

1 like

Niet mijn ding, moet bij alles wat STEINHART maakt direct denken Rolex. Oftewel een homage.

alstublieft

1 like

Haha hebben ze een nieuwe printer bij Steinhart gekocht ? Ja Günther was echt een koopje,
hebben we tweedehands over kunnen nemen van Tudor.
Hier kunnen we weer jaren mee vooruit, we printen iedereen design uit op onze ex Rolex printer en om dan helemaal orgineel te zijn maken we op de nieuwe printer er nog een extra kopietje van.
Fuck een designer wij printen gewoon dubbel. :scream:

1 like

Denk niet dat iemand hem mooi vindt.

Maar als het een nieuwe Tudor of Rolex was geweest wel😆

7 likes