Je eerste 2 reacties op het forum. Weet je zeker dat je hier goed zit? Ben je een horlogeliefhebber?
Bedankt voor de reacties allemaal. Heel waardevol. Het horloge heeft verder geen sentimentele waarde, dus ik ga mijn opties en de tips hier eens overwegen. Ik vind het in basis een mooi horloge dus mogelijk ga ik eens op zoek naar een zelfde model, maar dan wel in goede staat. Vandaar ook eerder mn vraag wat een zelfde horloge in deze staat zou kosten. Ik was sowieso niet van plan om het horloge te koop aan te bieden, hij blijft in de eigen collectie.
Bedankt voor je waardevolle bijdrage. Beetje vreemde opmerkingā¦
Ik lees al een tijdje mee op het forum, alleen nog geen noodzaak gehad om ergens op te reageren of een topic te openen. Dus klopt dat ik nog niet heel veel posts heb. Maar dat komt vanzelf, je moet ergens beginnen he.
Was niet voor jou denk ik.
Was niet aan jou gericht, maar aan degene die de reactie boven die van mij plaatste.
Ik ben heel benieuwd wat je uiteindelijk met deze Omega gaat doen, dus volg je topic met plezier.
Excuses dan!
Wie ben jij nou helemaal? Oh nevermind, het lijkt trollen-avond te zijn. Ik heb een aantal woensdagen vrij en heb al helemaal een vrijdag-gevoel nu. Daar komen dan ook dit soort posts bij.