Is deze Rolex echt?

Zegt een sneue stakker, waarschijnlijk net weggepest bij de harkers van de gemeente plantsoendienst, die werkelijk geen leesteken op de juiste plaats zet in iedere reactie.
Kneusje…:-1:

3 likes

Dat wordt nog even wachten, die ligt, gezien zijn exclusiviteit, waarschijnlijk in de kluis…

Ah leuk. Er gebeurt weer iets!

2 likes

Bolex

1 like

Trollex

1 like

“Een échte Rauwelex!” :smile:

Als je even op zijn avatar klikt zul je zien dat onze vriend naast rolexen ook een fikse verzameling Brailtlings heeft…

Ja, of Solex.

O nee, die is al bezet

Door kort pittig in dit geval

1 like

Mijn fout.
Overtuig me eens als je wilt?
Kun je me laten zien welke klokken je hebt en waarom jij ze het geld waard vindt?
Ben wel benieuwd…

Ik baal van die bezuinigingen op de geestelijke gezondheidszorg.

14 likes

Wil je nu een sticker?

Ik snap de strekking van je posts niet echt. Onsamenhangend verhaal over replicas, en nu ga je opeens een originele breitling kopen? Ik zou graag een na topic zien. Fijn weekend!

1 like

Waarom wil je zoveel aandacht voor het kopen van een Rolex? :neutral_face:

Zo bijzonder is dat hier nou ook weer niet hoor…

Er zijn meer Rolexeigenaren hier…veel meer zelfs :smile: :joy:

Je bedoelt al die ‘verwarde’ mensen die overal opduiken??? :smile:

Je moet altijd uitkijken wanneer je- zomaar zonder reden- ‘stof wilt doen opwaaien’ bij mensen die je niet goed kent. Dat is namelijk niet erg aardig. Soms reageren ze ook nog terug :scream: :relaxed:

Ik wens je in ieder geval toch heel veel plezier met je aankoop vanmiddag !

lol

Ah, het concept forum is je ook vreemd? Je moet dan namelijk een plaatje van een hangslot posten, anders werkt het niet.

:lock:

Vicieuze cirkel. Als je ze meer geld geeft, gaan ze toch alleen maar rolexen kopen. Kijk voor de gein maar eens in het Rolex only topic.

1 like

Je tweede na jouw deepsea in elk geval. Of niet?

1 like