haha. Je kan hem maar geahd hebben.
Er wordt hoofdzakelijk ābelevingā verkocht.
En ābelevingā is emotie.
Dat is toch helemaal niks voor ons rationele piloten en duikers?
Voor de rest, Casio will do the job to perfection.
Ben benieuwd of een Seiko 6215, in prijs vergelijkbaar met een Sub, als high-end wordt beschouwd. Voor mij persoonlijk wel. Maar enkele jaren geleden vond ik 1K al high-end.
Je kunt het denk ik op basis van prijs zien of op basis van complexiteit en/of exclusiviteit. Sowieso ietwat arbitrair.
In onderstaande link probeert men het enigszins te objectiveren maar ook daar kun je makkelijk doorheen prikken.
probleem van steeds duurder en meer high end willen is dat er geen plafond is, je zult dus uiteindelijk nooit tevreden zijn.
Niet naam alleen.
Uurwerken zijn toch wel anders afgewerkt. Eentje state-of-the-art en de ander high end.
Aan het eind van dit topic zijn er zoveel redeneringen en mooie horloges voorbij gekomen dat Edwin spijt heeft van zijn betoog en direct weer naar een Rolex grijptā¦
Zo is het maar netā¦goeD geSprOkenš
Edwin denkt waarschijnlijk ābekijk het maarā ik heb gesproken.
Wut
Mijn gedachte.
Ja die snap ik ook ff nietš¤
Welkom van een andere Rolf
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Ja hallo, dan moet je wel een high end gshock posten heh
Very nice!
Iedereen die ik vertel dat ik hier 300 ballen voor heb betaald slaat steil achterover:
Zeker! Maar niet van mij hoor. Ik heb maar een sloeberige gpw1000
Ja, maar die weten ook niet dat het klokkie geen batterijtjes nodig heeft en op alle frequenties in de hele wereld de gesynchroniseerde tijd krijgt
Maar wij weten wel beter
Niet te koop in NL dacht ik.