Is deze Rolex echt?

Sommige mensen zijn zo rijk, die hebben zelfs een Rolex… Sommige mensen zijn zo arm, die hebben zelfs geen fatsoen…

Toch kunnen zij gebroederlijk samen een tafeltje delen.

2 likes

Als jij elke keer de rekening moet betalen omdat je collega/vriend nooit geld heeft. Dan zou deze wel eens een neppert kunnen zijn.

Heb je vriend money G, dan geen idee.
afbeelding
Ik weet het sowieso niet, heb er geen kut verstand van.

4 likes

Het is natuurlijk andersom. Als hij niet kan betalen is dat omdat hij een, voor hem te duur horloge, heeft gekocht.

2 likes

Als je questionable vragen stelt, krijg je dit soort reacties, en soms is dat vervelend. ja. dat kan voorkomen. je kan ook gewoon toegeven dat het je eigen klokkie is natuurlijk .

4 likes

Stel je de vraag voor jouw tafelgenoot die twijfelt aan de echtheid of vanuit jouw nieuwsgierigheid?

2 likes

Puur vanuit nieuwsgierigheid

1 like

Is gewoon echt, oud maar echt.

zou een wat oudere replica kunnen zijn?
de markers op de wijzerplaat zien er nogal slordig uit

Waarom heb je het niet aan de tafelgenoot gevraagd?

1 like

Een foto maken vond ik al wat maar aan iemand vragen of zijn horloge wel echt is lijkt me ronduit onbeschoft

2 likes

Nee, op deze manier achter zijn rug om is netjes … voor hetzelfde geld zit hij nu deze post ook te lezen!

4 likes

Precies dat, en het op een forum doen kan volgens uw ethiek wel ?

Bijzondere gedachtengang.

3 likes

Even de advocaat van de duivel hier; wel een foto maken, die op een openbaar forum plaatsen en achter zijn rug om vragen of die echt is, zonder een nuttige reden voor hem, is niet onbeschoft? Als je het wilt weten, waarom snap ik niet helemaal maar dat is mijn probleem, zou ik het gewoon vragen.

Ik denk dat mensen hier wat “kinderlijk” reageren omdat ze de manier waarop ook zo zien, al is dat misschien niet de intentie geweest.

6 likes

Zwetend, waarschijnlijk

Mooi horloge.

Zou niet weten waarom die niet echt is. Twijfel je aan de eigenaar? Dat zegt dan ook iets over jou :sunglasses:

Wel jammer van de rond gepolijste kast.

Op een foto kun je niet beoordelen of een horloge echt of nep is.

2 likes

Wellicht is de eigenaar forumlid, en kan hij zelf antwoord geven :sunglasses:

1 like

Veel vragen, weinig antwoorden. Ga er maar van uit dat het horloge nep is👍

afbeelding

1 like

Waarop gebaseerd?

Dit soort topics openen is de HF versie van het begrip
“De vraag stellen is hem beantwoorden”
Hoe je de vraag ook inkleed , en wat voor foto’s je er ook bij plakt.
Je kunt er zeker van zijn dat een ruime meerderheid binnen 5 seconden luid roept, FAKE!!!

2 likes