Ik zit hier aan het aperitief, samen met mijn tafelgenoot …en ik vraag mij af…
Fijne avond gewenst allemaal. Blijf lief en blijf gezond!
Ik zit hier aan het aperitief, samen met mijn tafelgenoot …en ik vraag mij af…
Fijne avond gewenst allemaal. Blijf lief en blijf gezond!
Als het bier maar echt is
Zelf complimenteer ik iemand om het horloge wat hij/zij draagt, maar vraag nooit of ik er een foto van mag maken. Maar als het is zoals jij beschrijft, tja dan moet het kunnen. Zou die persoon dan (tussen neus en lippen door) vragen hoe oud deze is en natuurlijk even reclame maken voor het forum, misschien dat hij dan ook lid wordt en misschien al is. Verder vind ik het boeien (persoonlijke mening) of die echt of fake is zolang de drager ervan er blij mee is.
Even een vraagje voor Harry zijn gemoedsrust
Is die echt
, denk het wel Harry even aan je tafelgenoot vragen
Hahaha… Ja mooi. Ik ga dat in het bierforum vragen denk ik…
Haha, jouw horloge ziet er veel te mooi uit Harry👍🏻
Helemaal mee eens ouwe reus! Dat is namelijk waar het allemaal om gaat.
Ik vraag het aan mevrouw Klokkengek
Dankje Hans! Ik ben er nog altijd heel blij mee.
Inderdaad.
De inlay ziet er niet fake uit. Is gewoon een dat font. Behorende bij de tijdgeest van de red sub.
Niks vreemds.
Kijk nog eens. Je bedoelt dat ze eerder kei scherp zijn. Dubbelklikken op de foto doet wonderen
Volgens mij is de dikte een gevolg van het maken van de foto. Je ziet toch die witte schaduw lijn naast elke letter.
Gewoon een vreemde aktie als je het mij vraagt. Mensen die hun horloge afdoen om er een foto van te laten maken? Mij nog nooit gevraagd en zou het ook zeker niet doen.
Mag hopen dat je binnen tafelt, buiten op teras in de stad risicotje.
En dan ook nog ff afdoen mmm.
Ik geef geregeld mijn horloge af voor een wrist shot, geen problemen mee, wel als ik hem vervolgens op een site zou aantreffen met de vraag of het een origineel exemplaar gaat. Dan is het wat mij betreft afgelopen met de betreffende person.
Dit is altijd wel jammer, als hyenas fake roepen maar geen nuttige onderbouwing.
Ik zet in op echt. Geen enkele replica zal zo rondgedragen zijn. Jullie beoordelen alles op een enkele foto. Fotosoftware doet soms ook dingen verergeren. Ik maak elke dag meerdere wristshots, de iPhone is helemaal janken met die retouch voor de font vaak.
Deze plaat is zeker ook fake, want geen scherpe tekst? Helaas is dat de software.
Is de iPhone nep
Snap ik en doe ik ook als ik weet dat de ander een liefhebber is. Zou ik hem hier aantreffen, dan zou ik net zo teleurgesteld zijn als jij!