Waarom twijfel je?
Ziet er zo goed uit.
De bovenste foto staat ook op Pinterest
Zie er niks bijzonders aan, lijkt me gewoon een echte.
Zie ook geen aanleiding voor “koudwatervrees”…vanwaar de argwaan vraag ik me ook af?..
Denk gewoon dat TS het spannend vindt om zoveel geld online uit te geven zonder direct het product te hebben.
Dan ga je alle scenario’s even herhalen in je hoofd etc.
Lijkt echt alleen twijfel over de bracelet.
Vreemd dat er geen stempel in de endlinks staat
Is inderdaad omdat je een hoop geld uitgeeft.2k Online en via chrono24 aan private seller. Ga je daarna nog ff googelen en schrik je toch van alle verhalen en dat er best veel vals in omloop is. Ik als beginner denk dan okee dat kan ik straks als pakket binnenkomt nooit goed beoordelen. Wel box en omdoos en handleiding erbij maar geen certificaat. Verkoper kon ook niet zeggen uit welk jaar.
Geen echte aanleiding dus maar zou echt balen als het niet zou kloppen.
Fijn dat jullie in ieder geval ff meekijken
Grappig wel de lijn die je ziet bij dit soort vragen:
- Als hij fake is, worden er vragen over gesteld waarom je dat niet weet.
- Als hij echt is, vragen mensen zich af waarom iemand twijfelt.
Overigens zijn het wel vaak verschillende mensen die op nummer 1 reageren tov degenen die op 2 reageren.
Ziet er prima uit hoor en goede keuze​:+1:t2:
Lijkt OK. Alleen vreemd dat bijna alles erbij zit alleen de Omega pasjes niet?
Omdat die doosjes vaak te koop staan met boekjes etc erbij. Dus wss is dat allemaal later bijgekocht.
Heb je Francesco Patas al gebeld in ZĂĽrich?
Zijn naam/bedrijf staat op het kaartje. Als je dat Googled, wat krijg je dan voor info?
Nee die heb ik niet gebeld. Heb verkoper om serienummer gevraagd naar die zou onder de deksel zitten of onder de horlogeband bij aansluiting. Maar dat kon hij niet zelf openmaken en band verwijderen. Geen idee dus nog.
Zit dat serienummer dan niet op een lug langs de kant van de pols?
Edit:
Post van WUS
Het lijkt mij een model van omstreeks 2002; vind het eigenaardig dat de verkoper niet weet uit welk jaar hij is; of zelfs geen indicatie kan geven.
Vind het wel een beetje gek dat de verkoper het serienummer niet wil/kan doorgeven. Die is namelijk gewoon zichtbaar op de lug.
Misschien wilt hij de band niet verwijderen ivm met eventuele beschadigingen.
Zn spring bar kan lelijke schade veroorzaken
Niet nodig. Het nummer staat gewoon op de lug. Band hoeft er dus niet af.