Is die reactie verwijderd?
Scherpe ogen hoor. Ik zat t uurwerk te vergelijken met mijn eigen horloge en zo niets opvallends.
Klopt. Hij was de eerste die ja zei op de vraag of het horloge echt was.
Beetje apart om die reactie te verwijderen ipv te zeggen dat je fout zat. Een aantal hier zouden er in getrapt zijn inclusief ikzelf, een vergissing is menselijk toch?
Ik had het niet gezien hoor.
Hulde voor de kenners onder ons.
Toch fijn zo’n forum
Han is dus ook een super-power-moderator. Of kunnen jullie ook je eigen reactie verwijderen?
Er zijn hier zoveel zogenaamde “kenners”…
Ik kan die van jou ook verwijderen maar dat doe ik niet hoor
Zeker, druk op de drie … en dan op het vuilnisbakje
Klaar is Kees ehhhh Han
Echt? Doe eens?
Nou, Hanneman heeft wel erg veel kennis hoor. En kennissen, die heeft hij ook een hoop.
Het is maar een voorbeeld, en blijkbaar zat ie er in dit geval naast…
Ik betwist de kennis van Han verder niet hoor…ik ken de beste man verder ook niet.
Ik vind papieren altijd niet zo heel belangrijk mits die makkelijk in de doos gepropt kunnen worden zoals bij deze SMP doos. Toch zijn papieren geen dealbreaker voor mij . Verder, buy the seller.
Als je een horloge na een tijdje zou willen verkopen kan het dat wel worden.
Bij horloges vanaf een paar honderd euro en meer wil ik ook graag wel iets van een garantie pasje erbij hebben.
ik vind de staat belangrijker dan het papiertje
Voor mij beide maar een totaal afgekloven horloge met garantie pas heeft natuurlijk niet veel waarde.
C’est ca
Akkoord maar als ik iemand aan een set wil helpen ( goede vriend) moet het wel amlemaal kloppen en dat was in dit geval niet… alsook dank aan @Horloge24
Mijn excuses voor de schrijffouten. Ik Heb niet gedronken maar kan mijn reacties niet editen.
Vraag om een betere foto met het doosnummer en het modulenummer, bij valsen zijn deze meestal verschillend
Maar het is waar dat deze twijfelachtig is
Ik vind dit echt een hele naïeve gedachte. Je hebt het over een horloge van een paar duizend euro. En garantie kwesties dan?