Is dit bandje te raar?

Beverstaart… Dat heb ik ook weleens overwogen ja.

1 like

@Sjoerd_K deze kerel is verdwaald en loopt hier te mijmeren over een onderwerp dat thuis hoort in jouw sterrenrestauranttopic. Kom je hem even ophalen bij de balie?

3 likes

Ik wilde gewoon eens een leuke poll maken.

Ik vind het wel een grappige combi.

Ikzelf zou dit bandje er niet zo snel aanhangen.
Maar ik ben meer van het down dressen van een toolchrono ipv de dress it up methode.

Eigenlijk is deze keuze helemaal zo gek niet. Kijk maar eens welke fraaie en exentrieke bandjes ze op Franse fora aan een Speedy hangen.

Bij ABP Paris staan een paar funky combinaties waar jou stijltje prima tussen past.

Dus lekker genieten van deze combi zou ik zeggen! :+1:

1 like

Schitterende combinatie! Überhaupt een fantastische band :drooling_face:

Als iemand me nodig heeft, ik ben de inloggegevens van m’n Etsy account aan het zoeken…

1 like

Onzin. Prachtige band heb je gekocht en ik vind hem prima passen op de FOIS.

Een toolwatch met een niet toolwatch strap kan prima.

Het zit alleen niet het systeem van sommige mensen.

:v:

1 like

Sowieso valt de hele tooliness wel mee bij een wat sjiekere chrono zoals de fois.

3 likes

Hij kan absoluut.

Mooi vind ik het niet. Chic ook niet. Sorry.

1 like

Nu zit mijn monitor onder de koffie… Sorry Chris…

2 likes

Dit bandje is te druk voor deze wijzerplaat. Zwart/wit vs zwart/wit. En de onregelmatigheden qua vlekken, strepen, stippen, klodders, aders : ik vind hem raar :face_with_monocle: , het klopt voor geen meter.
Speedmaster met bruin leer? Prima. Op staal? Nog veel beter.

Nou ben ik zelf anti-leer/rubber/nato met alleen duikers op stalen banden, maar ik kan nog wel enigszins objectief zeggen of iets staat of niet. En deze is meeeeh nee.

1 like

Past er goed bij. Kleurstelling is super. Enige jammere is dat gladde stukje van het horloge naar de gaatjes toe.

1 like

Schuld van de struisvogel!

Prima bandje van mooi materiaal, maar past imo niet echt bij de Speedy. Te druk, niet in balans.

1 like

Mijn smaak is het niet. Het bandje is wat mij betreft te druk en trekt te veel de aandacht weg van het horloge.

1 like

Stel je voor dat we allemaal, en overal, eenzelfde soort band aan zouden hangen hier op 't forum…
Dat zou pas raar zijn :thinking:.
Scheelt wel leestijd :smirk:

1 like

Ze zijn prachtig!

1 like

Ze? Als in het bandje en de speedmaster? Maar is de combinatie ook prachtig?

3 likes

Ook die vind ik er prachtig op staan. :kissing_smiling_eyes:

@Blauwbeer waar kan ik zo eentje kopen? :stuck_out_tongue:

1 like
1 like