Is dit bandje te raar?

Lekker dragen wat je wil en hoe je het wil. Er is al genoeg eenheidsworst. Ik vind de combinatie geslaagd, die lichtere Blue Moon gewaagd maar nog steeds vernieuwend en leuk en die honkbal iets minder maar dit wordt ruimschoots goedgemaakt door hoe vet het is!

1 like

Of gewoon op z’n Gronings: t’ kon minder.

2 likes

Go for it girl!! :muscle:t3::muscle:t3::kissing_heart:

2 likes

Ziet er goed uit hoor!! en waarom zou leer niet kunnen op een Speedmaster?

1 like

Hij past overigens ook prima bij de kat.

12 likes

Dan zou een speedmaster alleen op zo’n velcro mogen? Alle “puristen” moeten dat ongemakkelijke ding er dan ook op gooien.

2 likes

Ik smijt het geld ook niet over de balk, hoor, maar beknibbelen op een deel van een luxe-accessoire klopt in mijn ogen gewoon niet.

2 likes

Nope, staal, staal en nog eens staal. Sorry man

1 like

Het lijkt erop, dat blauwbeer terug in de tijd gaat, alles in zwart/wit :rofl:
Horloge in zwart/wit, kat in zwart/wit, het ontbreekt er nog maar aan, dat hij zich Zwartwitbeer noemt…

2 likes

Ik heb hierop gestemd, omdat ik ervan uitga dat het sarcastisch is. :+1:

image

Hee, nootmuskaat, wat een originele en smakelijke combinatie! :smiley:

4 likes

Het is geen beknibbelen. Die Uncle Seiko band is prima, staat heel goed op het horloge.
Ik heb gewoon geen zin om voor eenzelfde soort band, met ander logo op de sluiting, wat is het, 700 euro te betalen. Dat heeft niks met beknibbelen te maken, dat is common sense. Horloges zijn prachtig, maar niet het belangrijkste in het leven.

3 likes

Raar? Nee, absoluut niet. Het zou niet mijn keuze zijn, maar het is niet raar. Het past er prima bij. Best chique ook. Vreemd dat mensen zo van leer trekken…

1 like

Leuk, in de wasmachine geweest?

1 like

Je hebt ook een horloge voor de kwaliteit. Dat er dan een goedkopere band op gaat voor een type look doet niets af aan de kast / afwerking / uurwerk.

De beste look heeft mijn Tudor Black Bay 36 voor mij op een NATO van 2 of 3 tientjes :sweat_smile:

1 like

Gewoon heel mooi!!!

1 like

schitterend !!

1 like

Over smaak valt niet te twisten, maar mijn persoonlijke keuze zou deze combi niet zijn. Verder, gewoon lekker doen wat je zelf mooi vindt. Omdat je twijfelt en onze mening vraagt, geef ik die graag.

1 like

Die Seiko heeft wel een saaie band…
Misschien:

2 likes

smaken verschillen. waarom zou je een bevestiging willen van jouw keuze ?

1 like

Ik laat een kans om jou belachelijk te maken niet zomaar schieten @Blauwbeer maar dit bandje is gewoon vet.

3 likes