Is dit bandje te raar?

Ik geef niet zo makkelijk geld uit als jij. Ik heb een Uncle Seiko band gekocht. Die doet het ook prima op de Speedy.

1 like

Graag gedaan.

Nogmaals, graag gedaan. :wave:

Het staat gewoon echt niet op een Speedmaster en ik ben blij dat ik je tenminste aan het twijfelen heb gebracht.

2 likes

Ik vind het prachtig staan. En het gaat er niet om, wat anderen mooi vinden, maar wat jij mooi vindt. En ik houd ook wel van wat eigenzinnigs. Ik zou het zonder enige twijfel gemonteerd hebben.

2 likes

Geen enkel bandje is te raar. Bandjes zijn op een glijdende schaal tof of niet tof

Zelf draag ik niet graag leren bandjes, maar dat is in deze volstrekt irrelevant.

Dit is een tof bandje dat bovendien een mooie combinatie vormt met het horloge.

1 like

Die blauwe Seiko met :honey_pot: bruin bandje vind ik overigens nog veel mooier :slight_smile:

1 like

In Blauwbeer’s universum is een horloge toch louter een sierraad? :thinking:

2 likes

Ik ga voor de “Hm. Ik twijfel” en omdat ik vind dat je dan ook hoort te weten waarom, de waarom;

Het band past gewoon best bij je speedmaster. Ik vind zelf alleen die witte aders verschrikkelijk er in. Wat mij betreft had het gewoon helemaal zwart gemogen, misschien een witte stik erin om het wit van je wijzerplaat terug te laten komen. Maar; het gaat niet om mij, het gaat om jouw mening. Ik hoef niet met jouw horloge en jouw bandje rond te lopen en als ik even door mijn eigen bezwaren heenkijk, is het gewoon een nette mooie combinatie die prima kan.

1 like

Sieraad is met één r. Niet van die rare tikfouten in mijn topic graag.
Verder: de spijker op de kop.

2 likes

7e6a3360c606e734f198718c652faf34a09a3bfd_2_666x500

Dit gedeelte ziet er wat vreemd uit tov de rest maar voor de rest vind ik de combinatie best oké.

3 likes

Damn. Ik buig mijn hoofd voor de oppertaalnazi.

1 like

Schuld van de struisvogel, maar dat ga ik hem niet nadragen.

3 likes

Wat anderen vinden zou van ondergeschikt belang moeten zijn. Maar in deze tijd van sociale media en waarbij de mening van de buitenwereld hoger telt dan je eigen gevoel snap ik je vraag. Alhoewel de gedachte erachter iets is wat ik niet snap, nooit wil snappen en nooit zal snappen.

Als jij iets mooi vindt, er een fijn gevoel bij hebt, wat maakt het dan uit wat een ander ervan vindt?! Zal mijn wat hogere leeftijd wel zijn denk ik. Hoe ouder ik word, hoe minder de mening van anderen mij kan schelen. :wink:

1 like

Zie je aan dat het een natuurproduct is en niet een productieartikel :slight_smile:

1 like

1 like

Een leuk topic maken? :smirk:

1 like

Een toolwatch met struisvogel is natuurlijk te raar, daar hoeven we niet voor gestudeerd te hebben. Verder vind ik het persoonlijk niet mooi, zonde van de gave FOIS. :ok_hand:

2 likes

Wat mij betreft een perfecte combi, zou zo in de shop kunnen staan :ok_hand:t2:

1 like

Niks mis met doen waar je zin in hebt …

Zie ook Bandjes kunnen je look compleet veranderen

4 likes

En je ziet eraan dat de leersnijder echt alle stukjes gebruikt.

1 like

Ik kan me ook voorstellen dat dat juist zijn charme heeft. Leer is niet mijn ding, maar als je het dan toch gebruikt, gebruik dan alles. Het is wel van een dier geweest en niet een gevoelloos iets.

1 like