Ik vind het absoluut niet des Casio’s. Waarom overstappen van nauwkeurig quartz naar een NH35 automatic die werkelijk alle kanten op kan swingen? Door de de lug bevestiging blijf je overigens ook zitten met zo’n cheapo Casio bracelet. En voor die prijs … Ik pieker er niet over!
Ziet er niet onaardig uit. Vind de witte het leukst.
Maar ga zo ook even dat filmpje kijken, waarin het ook zou moeten gaan over de terugkeer van de SKX. Dat vind ik eigenlijk, stiekem, interessanter!
Hoe dan ook is dit wel een historisch momentje te noemen.
Binnen enkele generaties kan dit wel een duur verzameldingetje worden. Maar behalve dat ben ik niet echt overtuigd
Lijkt me idd ook vrij sterk, net als die 100mtr - ik citeer wat ik lees. Misschien als ze die datumschijf eruitkwakken (wat het geheel esthetisch ook goed zou doen). Ik weet nog steeds de diameter niet
Dat denk ik ook, bij lancering van hun eerste mechanische horloge is dit wel een musthave naar mijn idee.
Soort reverse moonswatch dit?
Knappe jongen trouwens die een nh35 onder de 10mm kan krijgen…
Ziet er goed uit, maar wel weer een stalen sport horloge met geïntegreerde band.
Dus waarom er bij dit horloge zoveel commentaar op juist die band is snap ik niet zo goed. Er zijn heel veel merken die deze nu uitbrengen.
Helaas alleen de wijzerplaat. Nog steeds maar 10atm en geen geschroefde kroon
I like .
De groene en blauwe zien er leuk uit.
Kan Casio,deze,automatics,niet,zelf,maken?.Deze zouden wat makkelijker kopen,dan deze lapjeshorloges.
Een jammerlijke stap in een richting waar ze (nog) niets te zoeken hadden. Juist de quartz waar ze zo goed in zijn in combinatie met een robuust of betaalbare kast eromheen!
Voor mij geen interessant horloge
Hebben we dit nou nodig van Casio? Meer matige shlock met een NH3x uurwerk er in?
Ik vind de blauwe wel mooi.
Ben zeer benieuwd naar de maat.wijzerplaat klopt verder prima.
Ik denk dat het niet lang duurt of er komt wel een aftermarket bandje voor. Zoiets (slechte PaintShop, ik weet het);
Of is de endlinks deel van de kast en is de metalen band aanzet vrouwelijk?
Weet ik niet, waarschijnlijk gewoon male.
Ik vind je aftermarked-oplossing er heel smakelijk uitzien. Afhankelijk van het succes van deze nieuwe Casio release kan Islander watches alvast aan de slag met het ontwerp van zo’n strap
Had het toch stoerder gevonden als ze ook hun eigen uurwerk ontwikkeld hadden. Casio staat voor mij vooral voor techniek en dat is dus wat ze hier niet zelf gedaan hebben…
Hoe zit het nu met de NH35? Uiteraard geen top grade maar ik heb ook voordelige Miyota gehad (die lawaai maker) die mooi constant +5 s per dag liep wat ik heel acceptabel vind.
Waarom niet een Miyota 9015 mit 28800bph? Kost niet veel meer, sekondewijzer loopt toch een stuk mooier! Dan zijn 300-500 toch weer een beetje realistischer!
mooi ding maar natuurlijk wel veel te duur met het huidige prijspunt
Er is niks mis met een NH35 behalve dat die dikker zijn dan een Seiko 6L of Miyota 9000 serie. En ze zijn niet altijd even goed gereguleerd.
Maar de NH35 wordt aan de halve wereld verkocht teneinde allemaal matige horloges te bouwen. Ik begrijp dat die OEM business goed is voor Seiko, maar waarom verkopen ze geen OEM versie van de dunnere en meer premium 6L uurwerken?
Dat Casio hier een stel matige horloges gaat maken waar niemand op zit te wachten heeft voor mij dus ook te maken met de gekozen uurwerken.