Hallo beste mensen,
ik had een NOS horloge gekocht, had me zo verheugd op een mooie klok.
ik krijg echter een horloge met behoorlijk wat schade.
Vinden jullie dit acceptabel ?
ik heb de neiging om melding ervan te maken bij vinted.
bedankt alvast
Hallo beste mensen,
ik had een NOS horloge gekocht, had me zo verheugd op een mooie klok.
ik krijg echter een horloge met behoorlijk wat schade.
Vinden jullie dit acceptabel ?
ik heb de neiging om melding ervan te maken bij vinted.
bedankt alvast
Nee dat lijkt mij niet te horen bij een verkoop als NOS. Ik zou hier zeker melding van maken.
Dit ding heeft wel wat km’s gehad zo lijkt het. Dat is alles behalve NOS.
Dit zou ik wel melden inderdaad.
Dit horloge is niet NOS.
Lekker reclameren als het wel op die wijze is aangeboden.
Wat een puinbak.
De N van NOS staat nog steeds voor nieuw, toch.
Ik zet bij vintage horloges bijna nooit nos bij. En vooral niet in deze conditie. Als het vinted is, gewoon melding maken. Je kan dan kiezen om terug te sturen of deel van je geld terug. Maar deze is aardig gebruikt. Dus daar moet je van houden. Succes ![]()
![]()
![]()
Was de staat niet enigszins te zien op de advertentie foto’s?
Zeker de kroon valt op en die is op foto’s over het algemeen wel zichtbaar.
In jouw geval zou ik in eerste instantie contact opnemen met de verkopende partij en vragen om m terug te sturen, of een schikking wanneer je m toch wil houden.
Wanneer het daadwerkelijk als nieuw / NOS is aangeboden heb je een case en kan je het doorzetten naar Vinted wanneer je er met de verkoper niet uitkomt.
Als de staat duidelijk was middels de foto’s dan is je zaak wat minder stevig.
Mijn ervaring met Vinted is dat ik er in dergelijke gevallen meestal wel uit kom met de verkoper.
Zonde… op je eerdere foto’s voor advies leek het alleen de kroon te zijn die vervangen moest worden. Dit kan echt niet! Ik zou proberen te retourneren en geld terug. Hopelijk lukt dit!
De O staat in ieder geval voor Old
het lijkt wel alsof hij het expres zo gedaan heeft om van verder af fotos te nemen en de voorkant ziet er wel netjes uit :
maar dichtbij is het een puinhoop, althans ik wilde graag een mooie zonder schade.
internet aankopen is tegenwoordig niet leuk meer. ik hou het binnen het forum
bedankt allemaal
ja daar was ik ook op voorbereid, om die te vervangen.
als ik iets verkoop online in nieuwstaat is het alsof het uit de winkel komt.
zal wel aan mij liggen
En de S voor Stock.
Ook oude voorraad (dus nooit gebruikt) kan er zo niet uit zien.
Retour als het kan of minstens een deel van het aankoopbedrag terug. Dit is niet zoals geadverteerd. Mocht het toch nog een keer overwegen: vraag om meer en duidelijke foto’s.
FTFY ![]()
Misschien gekregen toen hij 25 jaar bij de zaak was.

Gewoon melden bij Vinted.
LOL dit is alles behalve NOS of de verkoper weet niet wat dit betekent
Kan heel goed natuurlijk. Heb het ook wel eens aan de hand gehad (en toen terug gestuurd).
Als ik de foto van de achterkant zie, dan is de slijtage aan de lugs wel duidelijk te zien en had je kunnen weten dat het niet NOS is.
Zoals gezegd, zoek contact met de verkoper en vind een compromis.
Hou er rekening mee dat terug sturen voor jouw rekening is. Afhankelijk van de prijs kan het interessant zijn om het horloge toch te houden.
Als kan leven met de rest van de kast, stel je 50-50 voor en zet je er een nieuwe kroon op…
En als je m terug stuurt heb ik nog wel een Pontiac liggen als alternatief ![]()
Nee, dit is geen NOS horloge… Dit lijkt een gedragen NOS horloge of is alleen het glas een NOS. Ik zou dit terugsturen.
Wat een teleurstelling… Jammer ![]()