Is dit oplichting of niet?

Heb je het hen al gevraagd? https://www.masbahrain.com/

2 likes

Anders rijden we ff naar die juwelier ! :rage:

2 likes

Dat is helemaal uitgezocht door SchaapCitroen, die zullen er toch wel verstand van hebben .
Ik draag hem niet meer de klad licht er gelijk op. En ik wacht af wat Chrono24 nu gaat doen

Volgens SchaapCitroen is dit juist een heel goed verkocht model, en zeker geen een die ergens 7 jaar bij een juwelier blijft liggen.

Wat is het serienummer?

1 like

Nou… :stuck_out_tongue:

Rolex …

Goede tip. Zo heb ik ook ooit een horloge gecontroleerd bij de oorspronkelijke dealer

1 like

Maar heb je hem als NOS bij die juwelier in Bahrein gekocht? Dat wordt me niet duidelijk.

Dat hebben ze al gedaan bij SchaapCitroen.

Je kunt het serienummer doorgeven bij de oorspronkelijke dealer en dan met een beetje geluk controleren ze de verkoop datum. Is mij gelukt bij Wempe in Berlijn

Een ding klopt er gegarandeerd niet en dat is dat de kaart met een Rode stift is ingevuld :sweat_smile:

Verder is dit zeker geen limited edition en zeker niet een van de top verkopers.

Oh en POST NIET JE SERIENUMMER ONLINE

2 likes

Dit was mij wel een vliegticket waard!

Vliegticket waarheen? Misschien is de verkoper op chrono 24 wel om de hoek haha

1 like

Vliegticket naar Kerkrade denk ik, daar wordt nogal eens met pasjes gerotzooid :joy:

5 likes

misschien liggen de verkoopcijfers in Bahrain wat anders… Ik weet dat dit model best populair is onder aziatenšŸ˜…

Hahahaha :upside_down_face::stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes:

Dat kan idd ook nog.
In mijn hoofd is online of via chrono kopen altijd over de grens kopen. (Daarom koop ik er nooit)
Binnen de landsgrenzen is gaan kijken en voelen en proeven de weg voor mij.

2 likes

Maar Bahrain ligt in het midden Oosten en Arabieren mogen geen goud dragen op de huid. Dus die soort modellen zijn volgens mij veel minder populair daar

1 like