Is dit oplichting of niet?

Bedankt allemaal voor jullie antwoorden en medeleven, ieder geval fijne dagen en een heel goed begin
Groetjes Perro 30

2 likes

Het is denk ik meer hoe je de boodschap formuleert want wat je ermee vertelt is natuurlijk wel waar. Meer ervaring leidt tot meer kennis, waardoor je beter en gerichter aankopen doet. En miskopen voorkomt.

@Perro30

Ik hoop vooral dat je niet meer in een dergelijke situatie komt. Wellicht kun je het horloge nog kwijt tegen een mooie prijs, of kun je het alsnog met plezier dragen.

2 likes

Dank je.

Zoveel onzin in één topic…best knap🏆.
(Ps: bedoel jou niet alleen hoor Perro)

Oh…en ik zou niet teveel uitgaan van de “expertise” van Schaap en Meloen of (sms) GASaan.
Die kunnen vaak geen namaakhorloge of pasje herkennen.

Vervelende situatie al met al.
Succes.

2 likes

Het is niet eens snobistisch. Het is karikaturaal. Die nieuwe verkoop medewerk(st)er in Bahrein pakt toevalligerwijs een rode pen…
In jouw wereld wellicht onmogelijk, maar al zou het een ‘voorgeschreven internationaal standaard’ (hoeveel controleurs zou Rolex hiervoor de wereld insturen?) zijn, dat betekent niet dat er nooit, bewust of onbewust, van wordt afgeweken. Niet iedereen hecht aan dergelijke futiliteiten. Het kleurtje waarmee een datum op een kaartje wordt gezet. Van een horloge. Keep dreaming.

b4d1269c49e51901a7661f5c4d4278ff1dabd961_2_281x500

Altijd zwart … ? En deze foto post jezelf op 23 juli… :joy:

15 likes

Oh shut, tja nu ga ik even af :sob:

Maar heb je wel even door mijn account moeten scrollen zeg…

6 likes

Nee hoor, ik kan je uit de droom helpen… deze had ik toevallig afgelopen week voorbij zien komen…
Of had je het idee dat ik de moeite zou nemen om iets op te zoeken om je mee te pakken… ?
:joy:

3 likes

87aba6fe3f0743b7fb5fba49fb1d7fed6012eb96~2

Noujaaa!

8 likes

:pensive:

Laat ook maar het is Kerst. Vrede op aarde enzo. Hoop dat je er wat van hebt opgestoken knul. :wave:

3 likes

Haha ach ik neem het hier allemaal niet zo serieus.

Vorige keer was het inderdaad een beetje fel tussen ons.

Fijne kerst in ieder geval :star2:

Strekking van dit hele topic is onderhand wel dat wat betreft de aankoop van een Rolex je wat betrouwbaarheid of bij de AD of bij de goed aangeschreven grijze dealers terecht moet voor je aankoop. Nog meer geldt naar mijn idee dat wanneer de prijs te mooi is dat ook zo is … neemt niet weg dat ik het een heel nare situatie voor de topicstarter vind …

1 like

:lying_face:

4 likes

Was het maar voor een mooi prijsje , maar ik vind 9k voor de rolex die ik gekocht heb een behoorlijk prijsje. Maar je zou toch zeggen dat bij Chrono24 kopen dit niet voor mag komen.

Helaas is Chrono24 een platform en koop je niet bij hen, maar gewoon bij de handelaar die zijn waren aanbied.

Ja maar dat platform staat wel voor iets, en het zijn gecontroleerde handelaren.
Dan zou dit niet voor mogen komen.

Het platform biedt de koper echter wel een groot aantal zekerheden. In veel gevallen kiezen ze duidelijk partij voor de koper.

1 like

En dit zegt dus geen drol.

2 likes

We gaan het mee maken ze wilde bewijs van de Rolex en dat hebben ze nu .

2 likes

Succes!

2 likes