Is een fake nu echt zo erg?

Was is dat nu? Bestaat er geen Accutron automaat? Accutron – made by Bulova – bestaat als merk wel degelijk. Zoek maar 's op Ebay. En heeft wel degelijk automaat-versies.

Als reactie op “een Accutron-automaat is nooit gemaakt”.

Het is Bulova Accutron of het Bulova automaat .
Maar het kan niet Bulova Accutron automaat zijn.
In een Bulova Accutron zit namelijk een batterijtje en kan dus nooit een automaat zijn.
Ik heb er zelf 1 :

Mag ik de jouwe ook zien of ben je boos ?

1 like

j.haringsma Schreef:

Als reactie op “een Accutron-automaat is nooit
gemaakt”.

AAAAAAAAAAAaah ik snap het nu ik heb het over de vintage jij over een moderne…

Krijg ik hier nou nog een reactie op Mikado? http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,41291,41467#msg-41467

Japio, hier moet ik toch even op reageren, een indentiteitscrisis ??? Omdat ik wel een paar toppertjes heb , maar het net zo leuk vind om met een neppert rond te lopen??? Hahahaha, een duur horloge is toch als je het heel diep van binnen beschouwt een voorwerp, om indruk te maken op mensen, waar je uiteindelijk helemaal niets mee te maken wil hebben??? Denk daar nog maar is over na.
De verdere reakties lees ik volgende week wel. sjonge jonge jonge, wat heb ik hier allemaal losgemaakt !

hahahahahahahahahahahaha
LOL (:smiley:
groet, frank.

(…) lol

Geachte bijna naamgenoot: ik ben redelijk simpel, maar heb toch echt nooit de overtuiging gehad dat mijn nepperts kwalitatief gelijkwaardig zijn aan het origineel. Geneuzel over kinder arbeid slaat natuurlijk helemaal nergens op. Omdat ik zo weinig geld aan horloges uitgeef, kan ik i.d.d meer weggeven aan goede doelen. Of ik dat wel of niet doe, gaat u niets aan.
Bedenk maar eens hoeveel arme negerts u het leven had kunnen redden met het geld dat u nu in dure klokjes heeft gestopt, slaap zacht!

Hendrik

Het bandje lijkt me heel goedkope chinese nep! :slight_smile:

het is natuurlijk ook een vorm van "uit de kast komen ":slight_smile:

2006 Schreef:

Het is Bulova Accutron of het Bulova automaat .
Maar het kan niet Bulova Accutron automaat zijn.
In een Bulova Accutron zit namelijk een
batterijtje en kan dus nooit een automaat zijn.
Ik heb er zelf 1 :

Mag ik de jouwe ook zien of ben je boos ?

Groet Peter

Peter bulova maakt tegenwoordig horloges war accutron opstaat en die automaat zijn. Is weer nieuw.