Is er een dokter in de zaal? :)

nee niet geprobeert thx, ale eerst maar weer zoveelste horloge kopen dan. die tagH is al weer op de post.

1 like

Heb je dat met handboeien en een blinddoek ook?

3 likes

Handboeien noiit :slight_smile: wat ik wel herrinner is als ik zilver ketting droeg , lang geleden, die in mum van tijd zwart uitsloeg ( die ketting )

1 like

De oplossing: Koop een Rolex.
Die zijn uitermate geschikt om niet te dragen maar in een kluis te leggen.

27 likes

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Het moet je maar bezighouden hĂš? :grin::rofl:

Als je het horloge om je enkel bindt, wat gebeurd er dan?

2 likes

:rofl: :rofl: :rofl:

1 like

Titanium proberen?
Apart dat zwelling, roodheid en jeuk dan géén allergische reactie zou zijn.

1 like

Hoe ben je getest? Want het standaard bloedonderzoek op allergieën (de zgn phadiatop) test maar op een beperkt aantal allergenen.
De gouden standaard zijn eigenlijk plakproeven: Je plakt heel veel verschillende dingen op je huid en waar de huid rood wordt, opzwelt en gaat jeuken is een allergie bewezen.
Een beetje zoals jouw pols dus ; )

Maar gezien het feit dat het bij leer ook gebeurt lijkt een “gewone” irritatie me waarschijnlijker, mgl obv het hele kleine beetje broeien wat er altijd onder zo’n bandje gebeurt?
Wat je zou kunnen proberen is het horloge aan een ketting/touwtje om je nek maar onder je shirt dragen. Als je daar na verloop van tijd ook jeuk van krijgt (op je borst uiteraard) dan lijkt me een allergie op een van de bestanddelen van je horloge(kast, bandje) wel bewezen.

2 likes

Heeft @capibara geen rolex?

2 likes

Och och, kiek 'm hier dan😂

@RO3L als je het horloge dan toch via de micro adjustment iets losser zet, heb je dan nog steeds dezelfde klachten (apart van dat het horloge dan te los zit)?

2 likes

geprobeert

als het los hangt niks, maar dan schuift het naar de hand en dat stoort nog meer, zeker aan toetstenbord van pc.

Klopt met leer word het broeierig en gaat de band afdruk er ook in staan.

1 like

Niet meer. Ben een afvallige :cry:

2 likes

zal het eens testen :slight_smile: moet wel flinke bandlengte zijn dan

1 like

Pelagos kopen. Die gesp veert zelf en zit dus nooit te strak
 maar wel strak genoeg. Wie weet is het dan beter.

Dit zijn sporen komen echt van (te) strak dragen

1 like

Gelijk heb je.

Rolex is voor mensen zonder smaak mét geld.
Niet voor mensen met smaak én geld. :nerd_face:

Edit. Dat wil niet wil zeggen dat jij smaak en geld hebt he. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Gevalletje zweet/warmte “uitslag”. Door de reactie/jeuk zwelt het ook nog wat op. Niet krabbelen!

1 like

Klopt denk ik helemaal, maar zo op zich zweet ik nooit, wel onder bandje aan pols, leder of staal maakt niet uit en word warm klopt ook.