Is er een dokter in de zaal? :)

Pm me even je adres, stuur ik een MN style band naar je toe.

Die geven gewoon mee en kan je schuivend stellen. Als je dan nog last heb moet je serieus een zakhorloge overwegen…

2 likes

@Rik Rik wat is een MN bandje

image

1 like

Ook al gehad, die ijzertjes gaan rood in de pols staan

Is niet zoveel aan te doen behalve niet dragen. Beetje talkpoeder eronder. :grimacing:

Of overstappen op een zakhorloge

1 like

Heb je al eens geprobeerd om een strip onbewerkt 316L staal op je pols te leggen en te zien of daar wat gebeurt? Het is op zich vreemd, want zo veel nikkel zit daar niet in, maar ik zou benieuwd zijn.

En ik vraag me af of hetzelfde gebeurt wanneer je een volledig DLC PVD coated horloge om doet. Of zo’n Breitlight ding. Of wat gebeurt er als je het horloge over de mouw van je overhemd draagt?

Agnelli kon dat ook. :thinking::joy::joy:

2 likes

Is dit dan niet het bewijs dat het geen allergie is?

2 likes

Jammer draag alleen polo’s , maar ik ga eens horloge los erop leggen en zien

Maar er is toch een reactie van pols op zwelling ( niet zoveel hoor ) maar genoeg zodat horloge strakker gaat zitten en de ellende begint

1 like

Ik ga alle tips eens proberen en wie weet, dank jullie voor de goede en zeker de grappige reacties, maar ja wat wil je met zoiets raars en zo een topic titel. gr roel

1 like

Ah ja, dat sluit het dan inderdaad nog steeds niet uit nee.

1 like

En wat nog kan is dat je allergisch bent voor iets anders (dus histamine aanmaakt) en het “wrijven/klemmen” een reactie triggert. En dan zou je van die anti histamine pilletjes kunnen proberen.

Het goede nieuws is dat je het overleeft.

3 likes

En als je hem dan één gaatje losser doet wordt het weer dikker? En weer, en weer, en weer?

image

2 likes

Heb wel histamine overgevoeligheid, dat wel

1 like

niet getest, waarom niet als ik ze gaatje groter zet zit ze los en is er niks meer aan de hand, maar dan gaat het horloge glijden naar de hand of draait zich om rond de pols en dat is erg vervelend.

Snap ik, maar dat was mijn vraag niet. Krijg je dan ook afdrukken, rode huid en jeuk?

1 like

Wie was dat die laatst een soortgelijk ‘probleem’ had met AP? Bleek legering te zijn. @henman aka @Lucky-Luke?

1 like

Los niks aan de hand met rood of afrukken of zwelling, wel als ze naar voren schuift en zich vast zet tegen de hand, dan begint het daar de afdruk, wel niet rood of jeuk, maar daar is huid ook dikker

Ik wilde ook net @Lucky-Luke taggen.
Volgens mij is goud de oplossing.

Edit: Luke incoming

2 likes

Koop een gouden horloge

:sob: man man wat baal ik daar nog van. AP staal is de gaafste eruit

2 likes