Is er een dokter in de zaal? :)

Nee valt reuze mee allemaal: geen jeuk en er kan nog een vinger tussen.

Ik ben gewoon een tere jongen met een zacht perzikhuidje. :yum:

1 like

Ik heb namelijk een vrij dikke huid. Bizar allemaal.

Het enige keramisch horloge met witte wijzerplaat van Seiko / Tag Heuer is helaas geen quartz:

2 likes

Ahum, leuke prijs wel.

1 like

Lijkt me dus bevestiging, (lichte) lokale druk/afsluiten huid geeft reactie en dus geen allergie voor het type materiaal.

2 likes

Kan wel eens helemaal kloppen.

1 like

Ik zie bij al je foto’s van " allergische reactie" eigenlijk alleen maar een afdruk van iets wat te strak zit .
Dat heeft volgens mij iedereen !
Draag je een ring om je vinger?
En zo ja , hoe gaat dat dan ?

1 like

de munt met plakband was gewoon omheen gedaan. het dameshorloge was er los opgelegd , dus?? nee draag geen sieraden. wel vandaag ring goud omgedaan van de vrouw aan pink, had toch idee dat na 15 minuten de pink iets dikker was onder de ring, wel geen rood of zo.

Zo ziet mijn pols eruit na een paar uur erika’s original !
Nergens last van !

1 like

Toch maar een tatoeke laten zetten, Lompe ik kies ik toch wel een zakhorloge :slight_smile:

2 likes

Vanaf vanochtend om, nergens last van. Geen knellend gevoel, geen jeuk helemaal niets.
Hoort er wat mij betreft bij, heb ik ook met de metalen bandjes en leren bandjes. Overigens, als ik ze één gaatje losser zet heb ik nog niet dat het horloge alle kanten op vliegt.

Als je heel lang geen horloges gedragen hebt, kan ik mij ook zo voorstellen dat het een stukje gewenning is. Maar goed, ik ben verre van een dermatoloog dus ik roep maar wat :wink:

2 likes

Met dank aan @anon53002072EV: Als Breitlight de caseback is, dan heb je een heel horloge van lichtgewicht kunststof zonder enig metaal op de huid.

Een Endurance Pro is een horloge met standaard lugs, dus je zou een willekeurige Tropic op kunnen gooien, en dan het gespje vervangen door eentje van plastic. De Endurance heeft 22mm lugs, dus een tapered tropic zou op 19 a 20mm uit kunnen komen. Uiteraard kun je er ook vintage leer op zetten met een lichte taper, dus dan heb je een kunststoffen horloge met een kunststof gesp.

Nou ben je al de tweede die het veel, veel te strak draagt. Dan krijg je van die worst- of muffin-top-polsjes. Ai ai ai. Ik krijg pijn als ik het zie.

5 likes

Goed nieuws .
Het gespje is ook van breitlight dus die kan je op elke andere gewenste band monteren.
Ff op de maat letten of voor custom gaan.

Op de skyracer kan evt wel NATO of perlon.
Meer idd niet door de unieke wijze band bevestiging

5 likes

Dank je voor alle info

:+1: :+1: :+1:

3 likes

:rofl: :rofl: :rofl:

Grappig genoeg heb ik dus nergens last van. Zit naar mijn gevoel niet te strak, knelt niet of wat dan ook. Maar goed, ben ook een ongevoelige zak volgens mijn vrouw :innocent:

2 likes

https://www.nature.com/articles/419132a

Grappig genoeg is het deel van de Euro wat meer nikkel afgeeft het deel wat het minste nikkel bevat. :slight_smile:

Ik kan me geen enkele dermatoloog voor de geest halen die tatoeages een goed idee vindt. :slight_smile: Weet je zeker dat je geen bouwvakker bent?

Ik ken het probleem.

3 likes

Mwà, je vrouw kent het probleem .
Neem aan dat het voor jou geen probleem is verder.

2 likes

Nee pink bleef normaal na dragen gouden ring

1 like

Vingerhorloge is dan de oplossing. :innocent:

2 likes