Ik kan je, uit tweede hand, vertellen dat dat horloges niet geschikt is voor wat de naam doet vermoedenā¦
dit soort modellen blijf ik mooist vinden, en dan varianten die er op lijken , zelfs pulsar . Alsook seiko met witte dials en datum op staal , alles altijd quartz. max diameter 40 mm incl kroon
Luister naar @Justtime
Hij of zij noemt dit druk-urticaria, mijn arts noemde het dermografie. Het ziet er identiek uit. Gelukkig heb ik het nauwelijks bij het dragen van een horloge, wel wanneer er met een min of meer meer scherp voorwerp op mijn huid āgeschrevenā wordt (donāt ask ) De tekst of tekening blijft aardig lang zicht- of leesbaar ā¦
Prachtig topic!
Zowel het mooie (echte betrokkenheid) als het dwaze (absurd specifiek onderwerp dat niet zou misstaan in Man Bijt Hond) van dit forum passeert de revue.
ja kras gezet en staat er na 15 minuten nog steeds, was eerst du n wit streepje, dan rood langs streepje. wel geen jeuk eraan.
45 minuten later nog, kan me wel nu herinneren toen we pup labrador hadden, die konden zo heerlijk krabben , dan had ik echt langdurig eerst witte strepen op arm die dan opzwollen en rood er rond werden en er zeer lang stonden. kun je zomaar antihystamine slikken vraag ik me wel af en raak je dan van dermografie af??
Ik slik al 30 jaar antihistamine pilletjes !
Ben namelijk overal allergisch voor ; zelfs voor eigen huidschilfertjes .
Blijven gewoon werken
De soorten die je zonder recept kan kopen, lijken me niet direct een probleem te vormen. Wellicht kan je er wat slaperig van worden, lees de bijsluiter!
Hooikoortslijders slikken ze ook gedurende langere periodes. Een arts weet meer!
Door antihistaminica niet denk ik, die werken symptoombestrijdend.
Ik weet dat de ernst van dermografie bij vrouwen kan variƫren, afh. van hormonale schommelingen, maar heb geen idee hoe dat zit bij, euh, niet-vrouwen
Haha @ferry1959, weer een nieuwe aanwinst! Gaaf hoor.
Zal allemaal wel iets erg persoonlijks zijn qua gevoel. Voor mij voelt het totaal niet te strak of iets. Moet wel bekennen dat ik vandaag bewust ƩƩn gaatje lossen gedaan heb, en dat zit ook prima. Dus dan laten we het lekker zo. Persoonlijk vind ik het namelijk weer onprettig als een horloge veel kan schuiven.
Die schuif tic heb ik nou net niet ,moet voor de knokkel op arm gedeelte , brrrr
Geweldig hoe u reageert op al deze flauwe kul Helemaal top!
Dacht eerst dat u op zoek was naar antwoorden om op niveau-2 te geraken, echter wat schets mijn verbazingā¦
zeg maar jij
dat schetste idd mijn verbazing ferry, een niveau dat ik nooit zal bereiken
Dubbel respect alhier dus
Tsja, waarom, kennen wij elkaar, hebben wij samen geknikkerd, danwel samen in de zandbak gespeeld?
Pm uitgewisseld over je avatar
Tsja, daar heb ik de royalties nog steeds niet van mogen ontvangen
Tsja, ik zit nog plm 8 jaar in mijn proeftijd van level -2
Jeukt alhier totaal niet, al die brave mannen die alsmaar binnen de lijntjes kleuren en topics vlaggen, dat is hun leven
p.s. mei 2022 stoomt u op naar level -2
Nooit geweten dat jij zoān woesteling bent.
Je ziet er aan de buitenkant toch heel braaf uitš¤