Vergis ik mij nou of komen dezelfde argumenten hier 4 tot 6 maal terug in het verloop van dit topic?
Ik kan uit ervaring zeggen dat je als nieuwe klant bij S&C na een uur kletsen over horloges best wat korting kan bedingen op een rolex. (Datejust 36 116234 met jubilee, dus best gewild). Dus ga er voor!
U bent nog aardig bij de tijd opa!
Echt wel…
Dan zou ik als ik jou was in Zwitserland bij Rolex SA voor de deur gaan liggen zeuren om korting. Sla je toch mooi een hele partij over en kun je korting vragen op basis van hún marge!
Ja, dat zou nog beter zijn. Dank voor de tip…
Nog beter: ASML heeft 2,6mrd winst gemaakt, en met hun machines worden de chips voor de computers gemaakt waarmee ze bij Rolex werken, dus ik zou bij ASML voor de deur gaan liggen, dan heb je het tenminste over keiharde winst die je af kun romen.
Bij afname van minimaal één meter, 20% korting… Proost…!
Ik dacht altijd dat chips gefrituurd werden…
Je hebt inmiddels vast wel in de gaten dat er hier op het forum een wereld voor je open gaat…
Ja, maar een waferstepper past niet in mijn horlogedoos…
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar is het @Donroger nog gelukt om het één of ander te bemachtigen?
Is er al iemand naar S&C geweest om af te dingen?Waarop de verkoper antwoord: Ah ik zie het al, je bent er 1 van HF!
Dat vroeg ik mijn eigen ook af haha.
Geweldig!
Deze is goud!
Groeten,
Noel.
Helemaal vergeten in te leveren