Is het mogelijk om af te dingen bij Schaap & Citroen (Eindhoven)?

Je hebt inmiddels vast wel in de gaten dat er hier op het forum een wereld voor je open gaat…:smile:

1 like

Ja, maar een waferstepper past niet in mijn horlogedoos…

1 like

Misschien heb ik er overheen gelezen, maar is het @Donroger nog gelukt om het één of ander te bemachtigen?

Is er al iemand naar S&C geweest om af te dingen?Waarop de verkoper antwoord: Ah ik zie het al, je bent er 1 van HF!

1 like

Dat vroeg ik mijn eigen ook af haha.

16 likes

:joy::joy::joy::fist_left: Geweldig!

1 like

:joy::joy::joy:

Deze is goud! :+1:

Groeten,

Noel.

1 like

Helemaal vergeten in te leveren :rofl::joy:

1 like

Moet ineens denken aan die elektronicaketen (Van Boxel?) waar je het geld van je aankopen na 5 jaar weer terug kreeg via een gelieerde partij. Printer, wasmachine, etc.

Alleen was het trieste in dat verdienmodel dat die gelieerde partij in korte tijd erna alweer failliet was.
Pffff.

Inmiddels al geprobeerd?

Leuk leesvoer. Minimaal 10% korting afdingen op een Rolie. Nu niet eens mogelijk bij een OP :frowning:

Sorry?

1 like

image

4 likes

Hele goede smaak !

Maar let wel op de voorwaarden, zoals:
“…merken Rolex, Audemars Piguet, TISSOT en Schaap en Citroen Pre-owned & Vintage Watches zijn uitgesloten”

Ik zou even m’n best doen om niveau 3 af te ronden en het dan nog een keer proberen op HF.
:v:

3 likes

Volgens mij is het uitsluitend op sieraden.

Edit copy paste:

Voorwaarden

• Deze cheque is 1 jaar geldig na uitgiftedatum.
  • Deze cheque geldt uitsluitend voor sieraden.
  • De cheque is niet geldig in combinatie met andere acties of kortingen.
  • Er kan slechts één cheque per persoon en/of transactie worden ingewisseld.
  • Meerkosten zijn voor eigen rekening.
  • De cheque dient in één keer besteed te worden. Een eventueel restbedrag wordt niet uitbetaald.
  • De vouchercode is alleen geldig in geprinte vorm en niet online.
  • De cheque kan worden ingewisseld bij alle vestigingen van Schaap en Citroen (niet geldig in de webshop van Schaap en Citroen)

Er zijn twee verschillende soorten waardebonnen. Een soort voor sieraden en een soort voor horloges.

Ohja ik zie het. Bon twv 500 euro voor 250 euro.

Niet in elk segment interssant denk daar ze niet stapelbaar of toepasbaar zijn op andere kortingen.

1 like