Is het mogelijk om af te dingen bij Schaap & Citroen (Eindhoven)?

Alles is in euro’s. Betaling in natura accepteer ik in bepaalde gevallen ook wel, maar ik betwijfel of de gemiddelde HF-bezoeker aan die eisen kan voldoen.

3 likes

Geen korting geen deal, Grijze dealer wel korting = snelle deal :+1:

Ik heb idd 15% op mijn OP gekregen
Kom er wel al 10+ jaar en had 5 maandan daarvoor een BB 41 gekocht
in 2006 trouw horloges voor mijn vrouw/mij (Rolex/Breitling) gekocht
In 2006-2015 verschillende vintage Omegas laten "refreshen"
Voor aankoop van de OP via grijze dealer Speedy, SPM & Zenith gekocht in periode van 6 maanden
Deze horloges zijn door S&C geleverd n afgetekend
Bedrijfsleider gaf toen aan dat hij wel wilde investeren in de relatie

1 like

Dat doet hij goed.:+1:
Maar qua “kille” cijfers zou je beter moeten kunnen scoren dunkt mij. :sunglasses:

Precies. calculeer voor jezelf in dat je weg moet kunnen lopen en dat ook doen als het je niet aanstaat.

1 like

Ook aangegeven dat ik wekelijks vlieg (Adam - London - Adam)
Dit was voor de nieuwe Rolex regeling op Schiphol
Daarnaast is de OP regelmatig op voorraad
Denk dat het met de Explorer en de Airking ook moeilijker wordt
Ga het morgen toesten on Den Bosch als ze beide nog op voorraad zijn (foto vandaag)
Betere prijzen trouwens op Heathrow door Pond/Dollar
Alleen volstrekt geen relatie daar ;-(

1 like

Volgens mij investeerde jij meer in die relatie dan de bedrijfsleider… al met al sta je aan de verkeerde kant van de balie

4 likes

Ben serieus afgekickt afgelopen jaar
Diefstal van mijn Sub maakte dat compleet
Dit jaar naar 1 horloge (Explorer of Airking)
Vervolgens portemonnee EN HF dicht :wink:

5 likes

:scream:

Vergeef mij mijn onwetendheid, ik ben absoluut geen Rolex kenner, maar de Air King is toch een instapper en niet zo populair. :thinking:
Als deze “kennis” up to date is, dan is een forse korting toch niet zo vreemd.

Mooi referentiepunt. :wink:

Ja. Al heb ik wel een connectie waardoor het een en ander mogelijk is. Pas bij (deels) gouden modellen zijn er grotere kortingen mogelijk. Of een model wat stof staat te happen in de vitrine, daar kan je ook doorgaans je voordeel mee doen.

Dat idee had ik ook, maar na hem vandaag eens bepoteld te hebben moet ik zeggen dat het in werkelijkheid een schitterend horloge is waar foto’s op internet geen recht aan doen.

Ja ik hoor vaker dat de air king een instapper is… maar hoe zit dat eigenlijk met de Air kings?! Ik kom die op verschillende modellen tegen… OP, Date maar ook op de explorer. Wat betekent dit? Uurwerk blijft gewoon zelfde toch? Dus waarom opeens een instapper?

Is jouw sub gestolen??? Goed kut man!

Ooit voor een kennis korting geregeld bij SC Eindhoven. Op de weg naar huis reed hij “een tikje” te snel. Flits. Weg korting :joy::joy:

7 likes

Voor forse korting moet je voor een volledig goud model gaan.

Het is je vergeven😉

Niet de instappers, maar de modellen van edelmetaal leveren de hoogste kortingen op.

2 likes

Met ING spaar punten krijg je forse korting bij SC. Als je een kennis hebt met punten kun je die overnemen. Op MP worden die punten ook aangeboden.

1 like

Oww, Oke :+1:

1 like