Is het mogelijk om af te dingen bij Schaap & Citroen (Eindhoven)?

HIJ IS ER WEER. Haal dat sepia filter toch weg, mijn avatar is ook weer in kleur omdat je terug bent.

De rouwperiode is over.

PS. Zij heeft mooie borstjes. Groetjes, Han

3 likes

Dit is prachtig. Een topic met een gesloten vraag. Eenhonderdendrieënveertig antwoorden en counting.

Good luck aan de TS om hier wijs uit te worden. Misschien kan hij het in een Excelsheet zetten :joy:.

3 likes

ik zou zeker niet op zoek gaan naar een levensverhaal. Maar de gedeelde passie die er zal zijn kan zeker helpen. Maar
 laat eenieder het vooral doen zoals hij dat zelf wil. In dit geval ben ik nogmaals benieuwd naar de uitkomst :wink:

Misschien dat @rlc er even een poll voor kan maken?

Oké. Het is ook wel tijd voor een nieuwe

Oh en


Ietsje. Af en toe. Een heel klein beetje. Don’t get your hopes up too high. :wink:

3 likes

Akkoord, let’s not overdo it. Ik ben snel tevreden.

Liever Ă©Ă©n bips in de hand dan twee aan de overkant.

3 likes

Bitch please, ik ben de veertig gepasseerd. Er gaat bij mij niks meer te hoog, en hoop heb ik vanaf m’n vierde niet meer gehad.

Maar welkom terug, een soort van.

On topic: wat @Capibara zegt. :grinning:

@HanDavinci en @anon50762135EV

MiserableUniqueGonolek-small

Aahhhhh *smelt

2 likes

1lobi :revolving_hearts:

Vreugdesprongetje:

2 likes

Niet geschoten, altijd mis


Zeker mogelijk, laat hun maar even tokkelen op hun rekenmachientje :slight_smile: Zelf ook ervaring bij officiële dealer (niet bij S&C)

Yes, onze zelfbenoemde “Forum Grootheid” is terug! Wat heb ik zijn plaatjes gemist :call_me_hand: . Kon even zo gauw niet een bosje narcistjes vinden op Google :yum:

15 likes

:joy:

Het is fout om marge als winst te zien, maar iemand die een beetje kijk heeft op de vaste lasten zou zomaar kunnen berekenen hoeveel marge erop zou moeten zitten om het hoofd boven water te houden.
Dus een minimale marge zou te bereken moeten zijn.

€250 is niet zo fors.

Ja, door iemand:

In hoeverre heb jij kijk op mijn vaste lasten?

Bovendien is kijk op de lasten niet voldoende, ook het verkoopvolume is van belang. Neem aan dat je dat ook scherp in beeld hebt? :wink:

Zodat de ondernemer zelf niets meer kan verdienen aan het eind van het jaar? Zonder ondernemers geen banen


1 like

Tuurlijk! ff snel op de achterkant van een bierviltje
 :joy:

Don’t hassle the Han met zijn vreugdesprongetje :joy: boys

onze eigen zelfbenoemde “Forum Grootheid” sinds 2 nov 2016 :ok_hand:

Je loopt achter de feiten aan, het ziet er mal uit.

Ik doel meer op iemand die enigszins inzicht heeft wat een doorsnee juwelier in moet kopen en verkoopt en wat de vaste lasten qua huur en personeel zijn.

At your service, oale hamburgerkoning. :sunglasses:

image

On topic. Heeft TS nu al eens die RLX te pakken?

2 likes