Nu heb ik in ongeveer twee maanden twee hele mooie horloges gekocht, althans naar mijn mening en smaak, maar toch blijf ik gluren naar horloges.
Wanneer zal er nou eens rust komen in dit lijf?
Ooit?
Nu heb ik in ongeveer twee maanden twee hele mooie horloges gekocht, althans naar mijn mening en smaak, maar toch blijf ik gluren naar horloges.
Wanneer zal er nou eens rust komen in dit lijf?
Ooit?
Pictures or it didn’t happen;)
En ja: er zijn geen pillen voor ons virus!
Nee ik denk het niet.
Ik ben sinds een jaar of vier definitief besmet en het is chronisch.
Ik blijf maar kijken en nadenken over een nieuwe etc.
Iedere dag dit forum bezoeken doet er ook geen goed aan.
Allemaal mooi spul. Van goedkoop tot duur.
Ach ja dat flipperen zelf is ook gewoon heel leuk
Het horlogevirus daar is geen kruid tegen gewassen
Een noodlottig ongeluk dat resulteert in een dubbele amputatie boven de ellenbogen lijkt mij de enige oplossing.
Nou … nee
Staatsloterij winnen dat misschien
Ga je alleen maar meer en duurder kopen😂
Ik zeg…lukt niet:upside_down_face:
Je mag veel horloges mooi vinden maar je hoeft het niet allemaal te kopen.
Deze gedachtegang houdt mij op de been
Vast wel. Merk dat ik de laatste jaren enkel met vlagen het virus heb. Elke keer minder intens en korter.
Met name omdat je het meeste wel gezien hebt en het meer van hetzelfde is.
Daarbij het zijn maar spullen.
Het ligt aan HF, sinds ik lid ben geworden in april jl. zijn er meerdere horloges bij gekomen, vroeger kwam er maar eens in de zoveel jaar eentje bij!
Met jouw collectie kan ik me dat voorstellen dat je tevreden bent
Je hebt een schitterende Patek Philippe zag ik onlangs op dit forum
Zó mooi
Wellicht dat het ook deels daaraan ligt,… Toch ook echt het enthousiasme om dingen na te jagen en op te zoeken. Wat vaak juist bij de wat ondergewaardeerde modellen is.
Oh ja tuurlijk
dit horloge in mei, want ik had nog geen moonface en chronograaf en dit horloge afgelopen zondag, want hier liep ik al twee jaar over te dromen. Ik merk wel dat ik altijd kijk voor ander soort uurwerken of materialen.Nu mag ik van mijzelf even niets meer kopen.
Euhh… nee! Word eerder alleen maar erger.