Is Hublot eigenlijk niet beter dan Rolex?

I know… maar ik dacht ik vraag het maar aangezien de quote hier wel zal meelezen

1 like

Haha, lekkere journalistiek. Waar is de bronvermelding? Wel een voorspellende werking; nu wordt de vraag namelijk wel gesteld op het forum.

2 likes

Hublot is eigenlijk inderdaad niet beter dan Rolex. :+1:

4 likes

Ik vraag me altijd af waarom Richard Mille respect krijgt en Hublot zo veel haat. Beiden onconventioneel en over de top. En hoe komt het dat Hublot het nog best redelijk doet als bedrijf? Op alle forums worden ze afgekraakt dus de liefhebber blijft weg maar ik zou zeggen dat de rijke niet-kenner ook wel wat reviews leest over zijn aankoop.

2 likes

voetballers.

2 likes

Ik zou eerder stoppen met voetballen dan een Hublot kopen.

5 likes

Zijn die niet meer van de gouden Rolexen en AP’s?

1 like

Beter in wat? Pulp maken en verkopen, Ja, dan eens

1 like

Hublot sponsort voetbal(lers) flink.
Is geen traditionele horlogemarkt, dus ze zijn er goed in.

Daarnaast is RM niet te betalen, en een stalen hublot nog wel te doen. Vind het ook wel een vrij ‘jeugdig’ merk.

4 likes

Hublot is bezig met een online marketing offensief denk ik. Op T&T een heel artikel over “de beste Hublot modellen van 2020”, afgesloten met

Made in partnership with Hublot. However, the opinions expressed in this article are our own in accordance with our Editorial Policy.

1 like

26 likes

je mist Ingersoll

2 likes

Tijd voor een hublot jong.

2 likes

Vergeet Invicta niet :muscle:t2:

3 likes

Dat he? Dat je hem gaat halen. :man_facepalming:

5 likes

Jij snapt hem :wink:

:face_vomiting:

1 like

Panerai hoort daar helemaal niet tussen, Paneristi gaan ondertussen een paar bitches pakken en coke snuiven van een paar blote billen terwijl de rest daar op die ladder staat

1 like

Uhuh. Verder dan de Dutch Rudder komen ze niet denk ik.

da31ff223633d58eebdd459634ed7a5a9183325b_1_690x459

Maar +1 voor je poging.:+1:

11 likes

:joy::joy::joy:

1 like

Nou niet bepaald van die gelikte, cokesnuivende italianen.

5 likes