I know… maar ik dacht ik vraag het maar aangezien de quote hier wel zal meelezen
Haha, lekkere journalistiek. Waar is de bronvermelding? Wel een voorspellende werking; nu wordt de vraag namelijk wel gesteld op het forum.
Hublot is eigenlijk inderdaad niet beter dan Rolex.
Ik vraag me altijd af waarom Richard Mille respect krijgt en Hublot zo veel haat. Beiden onconventioneel en over de top. En hoe komt het dat Hublot het nog best redelijk doet als bedrijf? Op alle forums worden ze afgekraakt dus de liefhebber blijft weg maar ik zou zeggen dat de rijke niet-kenner ook wel wat reviews leest over zijn aankoop.
voetballers.
Ik zou eerder stoppen met voetballen dan een Hublot kopen.
Zijn die niet meer van de gouden Rolexen en AP’s?
Beter in wat? Pulp maken en verkopen, Ja, dan eens
Hublot sponsort voetbal(lers) flink.
Is geen traditionele horlogemarkt, dus ze zijn er goed in.
Daarnaast is RM niet te betalen, en een stalen hublot nog wel te doen. Vind het ook wel een vrij ‘jeugdig’ merk.
Hublot is bezig met een online marketing offensief denk ik. Op T&T een heel artikel over “de beste Hublot modellen van 2020”, afgesloten met
Made in partnership with Hublot. However, the opinions expressed in this article are our own in accordance with our Editorial Policy.
je mist Ingersoll
Tijd voor een hublot jong.
Vergeet Invicta niet
Dat he? Dat je hem gaat halen.
Jij snapt hem
Panerai hoort daar helemaal niet tussen, Paneristi gaan ondertussen een paar bitches pakken en coke snuiven van een paar blote billen terwijl de rest daar op die ladder staat