Is Hublot eigenlijk niet beter dan Rolex?

De Toscana chapter legt een halve paardenkop in je bed om je grap.

image

13 likes

:point_up:

Lapo Elkann lacht dat padvindersgroepje uit :fist: :sweat_drops:

2 likes

Ik zeg “ja”.

1 like

29 likes

Dat die stoel van je nog niet versleten is joh :joy:

On-topic: Ah ja de quote, bekend om zijn kwaliteitsartikelen :ok_hand:

5 likes

Tijd voor een nieuwe stoel voor voor @Jasper

3 likes

:raised_hands:t2::raised_hands:t2:

2 likes

De meeste rijke die ze draagen worden grsponsoord door het merk en bij de ad is 30 procent er af hallen geen probleem het uurwerk wordt uit besteed en rm maakt exht helegoede uurwerken die niet kapot te krijgen zijn een heel licht de kast zelf is ook hoog waardig alleen ziet er niet uit haha

1 like

Dit past nog steeds beter bij de rolex owner hahaha maar rolex is sws beter dan hublot

1 like

Wat is beter? Als je hem mooier vind is hij beter…

Hahaha… en die twee links durfden niet eens een Panerai naar de Panerai dag om… met hun AP RO’s :joy:

2 likes

Nee.

Cambuur is ook een leuke voetbalclub. Niet beter dan Barcelona.

Hublot is wel beter beschikbaar dan Rolex.

2 likes

Neen

Who cares?

en zo is het, het beste horloge is het horloge om je pols en niet het horloge dat je niet kunt kopen

2 likes

Inderdaad.
Hublot is eigenlijk niet beter.

2 likes

Niveau is de afgelopen berichten gekelderd.

Snappen sommige mensen niet dat een gehoekte klok met naar kokos ruikende band niet gaaf is?

1 like

Ligt er aan wat jou definitie van beter is. Voor sommige betekent dat het een gezellige kleinschalige club moet zijn waar de spelers toegankelijk zijn. En dan is Cambuur dus een betere club… Sommige gaan alleen voor resultaat en grote namen en dan kom je bij Barcelona uit.

Zeker met horloges is smaak toch wel een hele belangrijke parameter. En daar valt weinig aan te twisten. Dus ‘de beste’ zal voor ieder een ander kunnen zijn.

Ik ben erg tevreden over mijn Fusion, maar ook over mijn Radiomir, Sintra, Jazzmaster en DD, allemaal hebben ze zo hun eigen gezicht en karakter. En natuurlijk zijn er altijd die de Hublot, Panerai, Rado, Hamilton etc. overpriced vinden t.o.v. een Rolex. Who cares? Ik niet, ik draag ze allemaal met veel plezier. Daarbij met een beetje geluk kun je een Rolex tegen list kopen, alle anderen zijn altijd met een zeer aantrekkelijke discount te koop. Wat beter is, ligt helemaal aan de definitie van beter.

1 like