Oh, 100%. Ik ben normaal gesproken meer een vintage man en wat dat betreft past Hublot totaal niet bij wat ik normaal gesproken mooi vind (klein, heritage). Het design van bijvoorbeeld de fusion spreekt me wel aan, vooral ook in combinatie met een rubber band. Waarom weet ik niet zo goed. Waarschijnlijk het strakke ontwerp.
Mocht ik er een keer tegenaan lopen voor een goeie prijs is er een dikke kans dat ik 'm koop.
Je hebt gelijk. Hublots zijn een stuk beter. Rolex is kwalitatief inderdaad de mindere hier. Ik keek enkel naar kwaliteit/resultaat, sorry. Het spijt me. Echt waar.
De vraag dan is, welk merk maakt dan wel betere horloges dan Rolex (of is beter dan Rolex)
Dat is eigenlijk wel een goede vraag voor een eigen topic,want door de jaarlijkse prijsstijgingen (die harder gaan dan de inflatie) schuiven bepaalde merken naar een hogere prijsklasse,maar worden niet veel beter.
Stel dat een Rolex elk jaar tussen de 7 en de 10% duurder wordt en de Hublots/AP’s gaan direct met 12 tot 15 % omhoog,dan kom je op een punt dat al deze merken hun prijzen niet meer kunnen verantwoorden…