Is Hublot eigenlijk niet beter dan Rolex?

Was het een gek model of movement? Volgens mij koopt Hublot net als IWC gewoon sellita’s in…

Big Bang, maar alles viel er af. Wijzers, kroon, de hele mikmak, terwijl ik er normaal mee omging. Geen extreme sporten ofzo.

GS heeft horloges van 2.000 tot 200.000 euro. Dus er zit er ook vast eentje voor jou tussen 10 en 15k…

1 like

Even ontopic:

Ik denk dat het artikel in dat blad is geschreven door van de nerds hier. Dat moet haast wel. Het ligt er wel erg dik op. Vooral dat “ Hublot wordt, omdat het een volkomen markant merk is, gerekend tot de meest illustere en tot de verbeelding sprekende horlogehuizen” gevolgd door de afmaker ‘Is Hublot niet beter dan Rolex”
Je zou zo Hublot kunnen vervangen door Invicta en je hebt een Chillekaspertje gezet.

2 likes

Die was laatst wel op zoek naar nieuw werk.

The plot thickens…

Bizar.

Vet! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Eh wut?
Ik moest het natuurlijk weer even opzoeken.

Wel hilarisch fragment :rofl:

1 like

Rlx

Toyota

Hblt

2 likes

Een auto met drempelvrees ?

1 like

Heeft @Pauwelix dit nog niet gezien?!

Nerdy?!

b7GSCQQ

3 likes

Hey mn mattie.
Whats up?

Heb je al een Hublot?

1 like

Fuck no.
Ben geen voetballert.

Is dat die vent van jay en slient bob?

3 likes

Nee hoor, je kunt hem hoger zetten.
Maar doorgaans komen wij niet in wijken met drempels.

1 like

Kwalitatief gezien zeker…

BossyLimitedDungenesscrab-max-1mb

2 likes

Heb niks met Hublot, zag tijdens het jubleum jaar van mijn voetbalclub er eentje liggen.
Bij navraag kostte hij toen 14,5k
Ik vond het model veel te groot en er zat een blingbling diamant :gem: in de dial.

1 like

Pffffffffffffffff… :roll_eyes:

tenor

1 like

Mocht iemand interesse hebben en 28.000 euro willen spenderen… Ik kwam deze Big Bang tegen op het Uhrforum.

afbeelding

1 like