53% of Albanians believe that “gays and lesbians should not be free to live life as they wish,” the largest percentage holding that opinion in the survey.[[37]
54.2% of Albanians consider homosexual relations wrong, while 22.7% disagree
Other questions asked included whether homosexuals were entitled to “the same rights as all other people”, to which 44.4% of Albanians agreed
78.7% of Albanians thought “homosexual acts” were immoral, 56.2% thought that homosexuals should not have public posts (like being a teacher, the question said) and a similar number of 56.1% said they shouldn’t show their preferences in public.[38]
A 2015 study on the Albanian youth aged 16–27 found that 55% would not want to have homosexual neighbours
According to the results of a 2015 Balkan poll by the National Democratic Institute only 6% of the Albanians would support their child completely if they found out they there were LGBT and that figure drops to 3% if it was their friend/acquaintance/colleague
The types of discrimination range from direct physical violence to psychological pressure such as insulting, ridiculing, labeling, malicious gossiping, humiliation on the street, not being offered service in bars, gyms, supermarkets, physical attacks violence by clients (sex workers), or on the street by homophobic persons.
En dat was precies wat ik bedoelde. Ik volg Noraly nu een paar jaar en de meest vriendelijke en behulpzame mensen wonen steevast in landen waar de nederlandse main stream media geen goed woord voor over heeft.
Dit klopt wel. Ze zijn allemaal heel aardig tenzij je Homo bent. Tot voor kort had je hier communisme en het land helemaal geen contact met de buitenwereld. Geef ze wat tijd, bij ons heeft het ook even geduurd voordat we het accepteerden. En er lopen hier veel ongeschoolde en domme mensen rond. Daar kunnen ze niks aan doen. Overigens is homoseksualiteit vanuit de overheid volledig geaccepteerd.
Wat ik zorgelijker vind is dat er bevolkingsgroepen in Nederland zijn die na verschillende generaties nog steeds intolerant zijn jegens homoseksualiteit.
Kijk Ralph, dat bedoel ik nou! Bij een vraag als deze “Is Hublot eigenlijk niet beter dan Rolex?” had de oude@RLC gewoon zijn mening gegeven en nu … nu blijft het stil.
Kan nog steeds wel mijn mening geven hoor.
Niet zo’n fan van Hublot. Voornamelijk goede marketing maar mijns inziens niet zo bijzonder en zwaar overrated en veel en veels te duur. Ik zou er mijn geld niet aan uitgeven. Maar er zullen vast mensen zijn die dit met veel plezier zullen doen en heel blij worden van Hublot en dat is prima.
ik ken het merk eerlijk gezegd niet zo goed, maar een kleine zoektocht leert mij dat ik zo een fusion met een seksie kleurtje best wel zou willen zien om het mooie polsje van mijn madam.
maar of het beter is dan rolex? geen idee, wat bepaalt dat?
Het zusje van mijn vrouw heeft deze. Ziet er echt aardig uit! Hublot wordt meestal weg gezet als een imitatie van AP. Dat snap ik wel. Maar ik vind de RO off-shore er toch echt minder goed uit zien dan de gemiddelde Hublot.
AVW doet er ook altijd op af. Maar die hebben sowieso altijd een hekel aan alles wat modern is en wat ze zelf niet verkopen.
Deze is gewoon mooi! Heb er nog nooit eentje in mijn handen gehad, dus weet niet wat de kwaliteit is. De ‘instap’ Hublot’s zijn designtechnisch vaak best mooi, maar ook duidelijk een Genta knipoog. Maar ach dat doen zoveel merken.