Iets zegt me ‘Way too much’ en gelijkertijd hoor ik het fluisteren ‘Zeur niet, gewoon doen’
De Seiko is fraai, de band is pure Mad Man. Wat denken jullie?
Iets zegt me ‘Way too much’ en gelijkertijd hoor ik het fluisteren ‘Zeur niet, gewoon doen’
De Seiko is fraai, de band is pure Mad Man. Wat denken jullie?
Nee.
Ik mis diamanten.
Opzouten met die Mesh banden!! blijven jullie bezig!.. horloge ok maar kap met die Mesh banden.
Ik snap die mesh banden ook echt totaal niet.
Totdat jij deze foto online slingerde .
Ik zeg DOEN.
Als t bij je past, gewoon lekker doen. Op zich heeft het wel wat.
Gewoon doen. Het is toch jouw horloge!
Meer Sopranos denk ik…
Maar wel gewoon DOEN natuurlijk!
Bij deze wel ja! Bij die Seiko uit de openingspost mweh
Exact! dit is appels met peren vergelijken. Die echte gouden mesh banden zijn van een veel mooiere en fijnere kwaliteit dan dat ding aan die Seiko. Dat is geen mooie doublé band naar mijn mening.
Klopt. En die band is geen mooie milanaise band; ik heb mooiere gezien.
Ik vind hem cool! Buiten dan ik als echte ekster niet vies van goud ben, heeft het horloge nu een mooi klassieke uitstraling.
Volgens mij vergelijk ik ze ook nergens. Het was de associatie die het bij me opriep. ‘Soortgelijke’ look.
Wat heb je gerookt man? Dit slaat als een lul op een weduwnaar. Gast, die lelijke gouden mesh op die stalen kast… Ziet er echt uit alsof iemand grootvader’s rotte double bandje in de kast vond en op een willekeurig horloge schroefde.
Als je me dit in levenden lijve liet zien lachte ik je recht in je gezicht uit. Wat een wansmaak. Brrr.
Kortom: Doe dit alsjeblieft niet weer.
Prima, maar koop dan een gouden horloge of een stalen mesh. Een poor man’s bi-color is… sja. Ik heb hier geen woorden voor.
De mesh op dit horloge is al 10x niets, laat staan de kleurencombi.
Dit lijkt een beetje op pauper tuning van een Opel Tigra.
Met bling bling is niets mis.
Rustig aan man. Denk aan je hart!