Is it too much? Seiko Presage Cocktail Golden Champagne op een Strapcode Bony Mesh

Pohhhhhh Lillukkkk!!!

Maar zou het gewoon doen, heerlijk fout! :smiley:

1 like

Nee, deze combi kan ik niet echt waarderen :-1:

1 like

2 likes

Ik ben het hiermee eens.

@Cal219, als je het echt wil op de Presage, laat dan de kast goldplaten.

1 like

Je oude profielfoto, wat leuk

4 likes

Als je de “say hello to my little friend” look kan hebben ga je gang. Als jij het mooi vindt, waarom druk maken wat anderen vinden.

3 likes

Neen, doe maar niet! Je schrijft ‘t zelf al: TE.

Als je deze de komende dagen draagt, moet je gratis :eyeglasses: gaan uitdelen.

1 like

:joy::joy::joy:

Als nieuwelingen dit zien
a. draaien ze als een idioot om en gaan snel in een hoekje huilen of
b. denken ze “Ah, spannende toonzetting. Ik zal me aanpassen.”

Je hebt wel gelijk trouwens.

Aanvulling: Misschien een two-tone BOR?

Ter inspiratie:

2 likes

Ja hoor, lekker ‘shinen’ op deze manier. En ben je het zat dan zet je er gewoon weer een andere band op.

2 likes

Gewoon doen!

1 like

Vreselijk wanneer ik het zou dragen maar wanneer jij er wel mee weg komt, gaan!!!

1 like

Als die kast goud zou zijn, vooruit, maar deze combinatie? NEIN!

2 likes

Ik vind dit echt heel erg lelijk. De combinatie is niet best, maar deze specifieke band ziet er ook niet best en vrij goedkoop uit.

2 likes

Super cool!!! :sunglasses:

DOEN!!!

2 likes

Ik heb al mijn bedenkingen bij gouden markers in een stalen kast, dus dit is voor mij echt horror. :scream::scream:
Mesh prima, maar dan wel staal bij een stalen kast.

2 likes

Aardige lap tekst nog voor iemand die er geen woorden voor heeft :wink:

3 likes

Helemaal mee eens, mits hij van echt goud is en een mooie, subtiele (vouw-)sluiting heeft.

1 like

Doe wat je zelf wilt, zelf vind ik het een verschrikkelijke combi

1 like

Hij zit er nu toch al op. Lekker laten zitten vandaag, dan weet je op het eind van de dag of dat het wel of niet kan.

1 like

:joy: Allen hierboven, mijn hartelijke dank voor het voeden van mijn schizofrene gevoelens bij deze ‘nepgouwuh’ combinatie :+1: Zoveel meningen, zoveel smaken en dat is maar goed ook.

De overweging tot is er nog altijd, de durf neemt af en ik begrijp natuurlijk dat de getoonde combinatie geen vergelijk doorstaat met een gouden milanaise op een vintage gouden Constellation.

De sluiting is wel een dingetje, die oplossing om de band toch pasbaar te maken vind ik niet de fraaiste.

giphy